[iPhone] Vodafone basis icm Internet op de iPhone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:50

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Ik heb een simlockvrije iPhone (3g) met Vodafone prepaid. Nu weet ik dat Vodafone een SuperSIM aanbieding heeft waarmee je onbeperkt kunt internetten op de iPhone.

Echter zie ik een aanbieding op internet waar een abonnement 1,50 duurder is dan de SuperSIM, maar daar krijg je een LG Cookie bij (en iets minder minuten/sms, soit). Nu staat mijn schoonmoeder te springen om die Cookie, dus voor die 36 euro wil ik dat wel doen.

Nu is mijn vraag: Kan ik Vodafone internet Blox bij een Vodafone Basis 17,50 abonnement zonder problemen gebruiken, of moet ik echt aan de supersim?

Navraag bij Vodafone leverde mij de volgende antwoorden op:
Den Helder 1: "Volgens mij niet, anders zouden we niet zo'n supersim hebben..."
Den Helder 2: "Nee dit kan niet, de supersim heeft zijn eigen netwerk."
Alkmaar: "Ja hoor, dit is geen probleem."
Vodafone klantenservice: "..."

Nu geloof ik zelf niet dat de iPhone bij Vodafone een eigen netwerk heeft, het lijkt mij ook gewoon dat het moet lukken. Zeker met deze instellingen van de Vodafone site zelf.

Ik durf eigenlijk niet de gok te nemen om een abbo af te sluiten waar ik later dan niets aan blijk te hebben.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ypho,
Een Vodafone Super Sim Only is een, zoals de naam al zegt, sim only abonnement vanaf € 13,50 per maand. Hierbij krijg je 200 belminuten en Zorgeloos internet zit hier al bij in.

De aanbieding van de LG Cookie waar jij het over hebt is € 14,- per maand, maar hier zit dus nog geen internet bij. Dit zou je dan nog apart erbij moeten nemen, waardoor je dus ruim € 10,- per maand meer betaald (eventuele netwerkkortingen niet mee gerekend).

Maar om antwoord op je vraag te geven: je kan in een simlock vrije iPhone gewoon internet gebruiken in combinatie met een Vodafone Basis + Eindeloos online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:50

Ypho

Allround Nerd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 11:04:
Ypho,
Een Vodafone Super Sim Only is een, zoals de naam al zegt, sim only abonnement vanaf € 13,50 per maand. Hierbij krijg je 200 belminuten en Zorgeloos internet zit hier al bij in.

De aanbieding van de LG Cookie waar jij het over hebt is € 14,- per maand, maar hier zit dus nog geen internet bij. Dit zou je dan nog apart erbij moeten nemen, waardoor je dus ruim € 10,- per maand meer betaald (eventuele netwerkkortingen niet mee gerekend).

Maar om antwoord op je vraag te geven: je kan in een simlock vrije iPhone gewoon internet gebruiken in combinatie met een Vodafone Basis + Eindeloos online.
Bedankt voor je antwoord. De aanbieding die ik heb gezien is 2 jaar 15 euro p/m inclusief zorgeloos internet Blox en 100 min/sms. Meer dan genoeg voor mij.

Het ging er mij om dat ik het internet kan gebruiken in de iPhone, en dat kan. Thanks!

/edit: Het gaat om deze aanbieding...

[ Voor 4% gewijzigd door Ypho op 15-06-2009 13:50 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De standaard netwerkactie van Vodafone is deze maand € 17,50 voor € 14,-, zonder Eindeloos online, daarom ging ik er vanuit dat Eindeloos online er nog niet bij zat. Maar dit is een erg sterke aanbieding.

De iPhone is ook gewoon een telefoon. Je hebt dus geen speciaal abonnement nodig voor een iPhone. Zo is het ook mogelijk om een 'normaal' T-Mobile abonnement met mobiel internet te nemen, maar ook een Telfort of KPN abonnement geeft geen problemen. (Uiteraard moet je toestel wel sim-lock vrij zijn)