Ik heb een simlockvrije iPhone (3g) met Vodafone prepaid. Nu weet ik dat Vodafone een SuperSIM aanbieding heeft waarmee je onbeperkt kunt internetten op de iPhone.
Echter zie ik een aanbieding op internet waar een abonnement 1,50 duurder is dan de SuperSIM, maar daar krijg je een LG Cookie bij (en iets minder minuten/sms, soit). Nu staat mijn schoonmoeder te springen om die Cookie, dus voor die 36 euro wil ik dat wel doen.
Nu is mijn vraag: Kan ik Vodafone internet Blox bij een Vodafone Basis 17,50 abonnement zonder problemen gebruiken, of moet ik echt aan de supersim?
Navraag bij Vodafone leverde mij de volgende antwoorden op:
Den Helder 1: "Volgens mij niet, anders zouden we niet zo'n supersim hebben..."
Den Helder 2: "Nee dit kan niet, de supersim heeft zijn eigen netwerk."
Alkmaar: "Ja hoor, dit is geen probleem."
Vodafone klantenservice: "..."
Nu geloof ik zelf niet dat de iPhone bij Vodafone een eigen netwerk heeft, het lijkt mij ook gewoon dat het moet lukken. Zeker met deze instellingen van de Vodafone site zelf.
Ik durf eigenlijk niet de gok te nemen om een abbo af te sluiten waar ik later dan niets aan blijk te hebben.
Echter zie ik een aanbieding op internet waar een abonnement 1,50 duurder is dan de SuperSIM, maar daar krijg je een LG Cookie bij (en iets minder minuten/sms, soit). Nu staat mijn schoonmoeder te springen om die Cookie, dus voor die 36 euro wil ik dat wel doen.
Nu is mijn vraag: Kan ik Vodafone internet Blox bij een Vodafone Basis 17,50 abonnement zonder problemen gebruiken, of moet ik echt aan de supersim?
Navraag bij Vodafone leverde mij de volgende antwoorden op:
Den Helder 1: "Volgens mij niet, anders zouden we niet zo'n supersim hebben..."
Den Helder 2: "Nee dit kan niet, de supersim heeft zijn eigen netwerk."
Alkmaar: "Ja hoor, dit is geen probleem."
Vodafone klantenservice: "..."
Nu geloof ik zelf niet dat de iPhone bij Vodafone een eigen netwerk heeft, het lijkt mij ook gewoon dat het moet lukken. Zeker met deze instellingen van de Vodafone site zelf.
Ik durf eigenlijk niet de gok te nemen om een abbo af te sluiten waar ik later dan niets aan blijk te hebben.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android