Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Map onzichtbaar gemaakt en nu niet meer zichtbaar te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vandaag heb ik Free Folder Hider gedownload en geinstalleerd en een map op mn lacie harde schijf gelocked, ofwel onzichtbaar gemaakt. het programma werkt als volgt: kies een wachtwoord voor het programma en vervolgens kun je mappen locken. dat werkte goed totdat ik de map weer wou unlocken, ik wilde inloggen maar ik kreeg een foutmelding waardoor ik dus niet eens het programma kon openen (het was het juiste wachtwoord). nu heb ik dus een map waar ik niet eens bij kan. ik heb vervolgens allemaal programmaatjes gedownload als folder locker en systeemherstel geprobeerd maar zonder resultaat. ook heb ik hier geprobeerd te zoeken naar problemen met soortgelijke programma's. ik kan niet eens vinden wie de makers van het programmaatje zijn.

mn vraag is dus of iemand weet hoe ik dit op los

ik ben niet technisch aangelegd en weet niet veel over got dus wees niet al te streng als ik dit allemaal op de verkeerde plek vraag, ik heb mn best gedaan info op te zoeken en kijken waar het hoort enzo

edit: ik heb een acer aspire 5315 met vista

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 05:23:
vandaag heb ik Free Folder Hider gedownload
De legale trial of een illegale gekraakte versie? De trial werkt namelijk maar voor 30 dagen, en kan hier worden gedownload. Dat was trouwens de eerste hit op Google, dus ik vind het vreemd dat je niet kunt vinden wie het gemaakt heeft, staat op die pagina.

Als het een gekraakte versie is, dan zal het wel besmet zijn. Als het de trial is, neem dan contact op met de makers: http://www.softpedia.com/...UP-Software-Co-16160.html

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:21

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit gaat niet specifiek over een I/O controller of hardeschijf, maar over een stuk software. Dit topic is dan waarschijnlijk ook meer op zijn plaats in CSA. Een kleine verhuizing bij deze.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:25

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

De trial werkt namelijk maar voor 30 dagen
Correctie, 30 keer, niet 30 dagen:
Limitations:

· 30-times evaluation period.
Wat vervolgens ook weer vreemd is, is dat op download.com dit staat voor versie 10.9:
Limitations: No limitations
En dat het gratis is, ipv $24,50.

[ Voor 13% gewijzigd door Hero of Time op 15-06-2009 16:50 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate