vandaag heb ik Free Folder Hider gedownload en geinstalleerd en een map op mn lacie harde schijf gelocked, ofwel onzichtbaar gemaakt. het programma werkt als volgt: kies een wachtwoord voor het programma en vervolgens kun je mappen locken. dat werkte goed totdat ik de map weer wou unlocken, ik wilde inloggen maar ik kreeg een foutmelding waardoor ik dus niet eens het programma kon openen (het was het juiste wachtwoord). nu heb ik dus een map waar ik niet eens bij kan. ik heb vervolgens allemaal programmaatjes gedownload als folder locker en systeemherstel geprobeerd maar zonder resultaat. ook heb ik hier geprobeerd te zoeken naar problemen met soortgelijke programma's. ik kan niet eens vinden wie de makers van het programmaatje zijn.
mn vraag is dus of iemand weet hoe ik dit op los
ik ben niet technisch aangelegd en weet niet veel over got dus wees niet al te streng als ik dit allemaal op de verkeerde plek vraag, ik heb mn best gedaan info op te zoeken en kijken waar het hoort enzo
edit: ik heb een acer aspire 5315 met vista
mn vraag is dus of iemand weet hoe ik dit op los
ik ben niet technisch aangelegd en weet niet veel over got dus wees niet al te streng als ik dit allemaal op de verkeerde plek vraag, ik heb mn best gedaan info op te zoeken en kijken waar het hoort enzo
edit: ik heb een acer aspire 5315 met vista