Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vraag] Mediaspeler gezocht met geavanceerde playlists

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem:
de meeste muziek nummers op mijn pc zijn club-mixes van nummers met hele lange intro en outtro. Als ik een playlist aanzet, wil ik eigenlijk dat deze overgeslagen worden.

Ik zoek daarvoor een media speler waarbij je per nummer kan aangeven waar hij start en stopt in het nummer.

Weet iemand welke mp3 software deze mogelijkheid biedt?

Foobar/winamp/WMP kunnen dit niet voor zover ik weet.

Alvast bedankt, Endro

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Alternatieve aanpak, als je die mp3's gewoon splitst naar meerdere mp3's?

Dus dat je gewoon de lange intro erafsplitst?

Verwijderd

Daar heb je bewerkingssoftware voor nodig. Zelf gebruik ik Magix Studio2007Pro. Je laad een track en dan kun je zelf je TOC, Table Of Content in wegschrijven, dus je kan op elk gewenst tijdstip in de track een aanduiding geven en dan converteren naar MP3, of andere audio formaten waarin de informatie word meegenomen en gewoon kan zappen naar het volgende aangegevn gedeelte :)

Gaat vrij snel en is eenvoudige software, buiten wat je allemaal nog meer kan met de software :

http://www.magix.com/nl/

Edit = typo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 00:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is inderdaad ook mogelijk om elke mp3 zelf in te korten, maar met grote lijsten muziek kost dat erg veel tijd.

Parabellum, is Magix Studio hetzelfde als Samplitude Music Studio van Magix?
Het programma wat jij noemt is niet op de site te vinden (eveneens omdat het al 2009 is)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11 20:43

chem

Reist de wereld rond

itunes kan het :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 02:20:
Ja het is inderdaad ook mogelijk om elke mp3 zelf in te korten, maar met grote lijsten muziek kost dat erg veel tijd.
Niet meer dan per nummer moeten aangeven waar het begint en stopt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Verwijderd

is Magix Studio hetzelfde als Samplitude Music Studio van Magix? ....Ja
Ik zou echter Magix MP3 Maker gebruiken....daar kun je de songs ook mee bewerken en ook playlisten maken
Pagina: 1