Geen verzendkosten klopt bij een aantal leveranciers niet

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Ik zit net te struinen naar 4 en 8gb compact flash kaartjes. Elke keer dat ik een goedkope winkelier denk te vinden blijken er toch weer verzendkosten bij te komen.

http://tweakers.net/ext/l...ocation=tnet&type=pwclick

bijvoorbeeld maar ook de listings voor simmcity.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou handig zijn als je ook een linkje naar de PW erbij zet...
Daarnaast staat er bij databyte netjes bij dat er verzendkosten bijkomen; zolang je in je voorkeur bovenaan ook hebt staan dat je wil laten verzenden:
pricewatch: Transcend 8GB 133x CompactFlash Card

En simmcity biedt dit product niet aan; svp duidelijk zijn met wat je bedoelt, want hier kunnen we niks mee.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:02:
Het zou handig zijn als je ook een linkje naar de PW erbij zet...
Daarnaast staat er bij databyte netjes bij dat er verzendkosten bijkomen; zolang je in je voorkeur bovenaan ook hebt staan dat je wil laten verzenden:
Dat helpt wel. |:(

Blijf het enige dat er produkten in de verkeerde categorie staan maar dat ben ik wel gewend.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je het beste even via het meldpunt doen (tenzij het echt om tig producten op rij gaat die volgens jou verkeerd staan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
De filters kunnen soms verwarrend zijn, shops die niet op de manier versturen of laten betalen die jij geselecteerd hebt, zullen grijs onderaan staan en zonder bijkomende kosten. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je in de toekomst shops tegenkomt waar daadwerkelijk geen kosten voor zijn ingevuld, in dat geval is een topic in dit subforum heel welkom :).

http://twitter.com/randalpeelen

Dit topic is gesloten.