Zit beetje met een dilemma;
Heb sinds kort mijn rijbewijs en nu moet er natuurlijk een autootje gekocht worden.
Mijn moeder heeft een Ford Fusion en wil die aan mij verkopen.
- Airco, ABS, Airbags rondom, Radio/CD speler, etc, etc
- 153.000 km op de teller
- 1.6 16V
- Bouwjaar 2003
- Donkerblauwe metalic lak
- Lichtmetalen 15inch velgen
Kosten : 3000 euro.
Het is natuurlijk een koopje, een auto uit 2003 met deze specificaties.
Het punt is een beetje; een gozer van 26 rijdt gewoonweg niet in een Ford Fusion. Tenminste ik vind mezelf totaal geen type voor zo'n soort auto.
Nu is 3000 euro ook ongeveer het geld wat ik wil neerleggen voor een auto. Als ik zo rondkijk zijn er genoeg auto's van die prijs die vrij oke zijn. Liever wil ik gewoon een auto die wat kleiner en lichter is, zodat mij dat ook behoorlijk scheelt in de wegenbelasting.
Plaatjes tijd :

(alleen dan blauw natuurlijk)
Wat zouden jullie doen in mijn positie. De Fusion toch van moeder overkopen ondanks dat het een "ouwe-mensen-bak" is. Of kijken naar een andere auto, zo ja, welke?
Heb sinds kort mijn rijbewijs en nu moet er natuurlijk een autootje gekocht worden.
Mijn moeder heeft een Ford Fusion en wil die aan mij verkopen.
- Airco, ABS, Airbags rondom, Radio/CD speler, etc, etc
- 153.000 km op de teller
- 1.6 16V
- Bouwjaar 2003
- Donkerblauwe metalic lak
- Lichtmetalen 15inch velgen
Kosten : 3000 euro.
Het is natuurlijk een koopje, een auto uit 2003 met deze specificaties.
Het punt is een beetje; een gozer van 26 rijdt gewoonweg niet in een Ford Fusion. Tenminste ik vind mezelf totaal geen type voor zo'n soort auto.
Nu is 3000 euro ook ongeveer het geld wat ik wil neerleggen voor een auto. Als ik zo rondkijk zijn er genoeg auto's van die prijs die vrij oke zijn. Liever wil ik gewoon een auto die wat kleiner en lichter is, zodat mij dat ook behoorlijk scheelt in de wegenbelasting.
Plaatjes tijd :

(alleen dan blauw natuurlijk)
Wat zouden jullie doen in mijn positie. De Fusion toch van moeder overkopen ondanks dat het een "ouwe-mensen-bak" is. Of kijken naar een andere auto, zo ja, welke?