Na een Microsoft update wou mijn PC niet meer opstarten. Er komen 5 piepjes uit de pc en geen beeld
Mijn vermoeden was dat de video kaart (7800GT) kapot was even op internet gezocht en de 5 piejes van asus duiden inderdaad op een kapot gegeugen of VRAM.
de videokaart er nog een keer uitgepakt en opnieuw erin gestopt helaas geen resultaat er BIOS gereset helaas ook geen resultaat. Nu heb ik er net een PCI videokaart ingedaan en ik zie weer het opstart scherm van windows beetje met rare kleuren maar goed maar als dan windows verder opstart blijft het beeld zwart. Toen maar geprobeerd om in veilige modus te komen maar helaas iedere keer als windows verder wil opstarten zwart beeld.
Specs
Mobo Asus A8V
proc AMD 3500
2 GB geheugen
aantal HDDs
tagan voeding
19 inch LCD display
GPU er zat aan 7800GT in en nu een geen idee PCI videokaartje.
Kan de 7800GT ook in het 2e slot van de SLi opstelling ?
wat kan ik nog proberen om de PCI kaart werkend te krijgen?
verder zal ik morgen een PCi kaart van het werk meenemen om verder te testen
Mijn vermoeden was dat de video kaart (7800GT) kapot was even op internet gezocht en de 5 piejes van asus duiden inderdaad op een kapot gegeugen of VRAM.
de videokaart er nog een keer uitgepakt en opnieuw erin gestopt helaas geen resultaat er BIOS gereset helaas ook geen resultaat. Nu heb ik er net een PCI videokaart ingedaan en ik zie weer het opstart scherm van windows beetje met rare kleuren maar goed maar als dan windows verder opstart blijft het beeld zwart. Toen maar geprobeerd om in veilige modus te komen maar helaas iedere keer als windows verder wil opstarten zwart beeld.
Specs
Mobo Asus A8V
proc AMD 3500
2 GB geheugen
aantal HDDs
tagan voeding
19 inch LCD display
GPU er zat aan 7800GT in en nu een geen idee PCI videokaartje.
Kan de 7800GT ook in het 2e slot van de SLi opstelling ?
wat kan ik nog proberen om de PCI kaart werkend te krijgen?
verder zal ik morgen een PCi kaart van het werk meenemen om verder te testen
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/