Al een tijdje viel me op dat UCYS zo'n 25% van mijn processor gebruikt, natuurlijk weet elke Tweaker dat als hij of zei een quadcore heeft en een niet geoptimaliseerd programma daarvoor, het programma maximaal 25% zal gebruiken (1 kern).
Allemaal leuk en aardig, ik heb het vaak genoeg af gesloten maar nu was ik het zat! Ik heb process explorer XP er bij gepakt, en uitgezocht in welke directory dit bestand staat. Dit blijkt [b]C:\Windows\SysWOW64\Sys32[/b] te zijn.
Hier staan random geschoten screenshots, inclusief datum en tijdstip van mijn beeldscherm. Hier staat ook extreem veel privé informatie in. Nu wil ik uitvogelen wie dit op mijn computer heeft geinstalleerd en waar het deze informatie naartoe stuurt.
Het bestand UCYS.exe is een onbekende voor Google en weegt circa 500 Kb.
Graag wil ik weten of er enige mogelijkheid is om de dader te achterhalen.
Groeten,
Red-Front.
Allemaal leuk en aardig, ik heb het vaak genoeg af gesloten maar nu was ik het zat! Ik heb process explorer XP er bij gepakt, en uitgezocht in welke directory dit bestand staat. Dit blijkt [b]C:\Windows\SysWOW64\Sys32[/b] te zijn.
Hier staan random geschoten screenshots, inclusief datum en tijdstip van mijn beeldscherm. Hier staat ook extreem veel privé informatie in. Nu wil ik uitvogelen wie dit op mijn computer heeft geinstalleerd en waar het deze informatie naartoe stuurt.
Het bestand UCYS.exe is een onbekende voor Google en weegt circa 500 Kb.
Graag wil ik weten of er enige mogelijkheid is om de dader te achterhalen.
Groeten,
Red-Front.