winnaars MSI OC Challenge

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
nieuws: Gendo & Wava winnen MSI OC-Challenge Benelux
De vier teams, bestaande uit Gendo en Wava, massman en pt1t, Diezel en Pascalhaegens en Snot_Aap en Viss, gingen de strijd aan om de hoogste SuperPi 1M en 3DMark01 score neer te zetten.
Hoe het hier staat klopt het doel van de challenge niet helemaal, het gaat er juist om om een zo snel mogelijke SuperPi 1M score en een zo hoog mogelijke 3DMark01 score neer te zetten.

Netter (en correct) is dus:
De vier teams, bestaande uit Gendo en Wava, massman en pt1t, Diezel en Pascalhaegens en Snot_Aap en Viss, gingen de strijd aan om de snelste SuperPi 1M en de hoogste 3DMark01 score neer te zetten.
Verder zouden linkjes naar de betreffende galleries van de deelnemers niet verkeerd zijn en ook een linkje naar Tweede Tweakers.net en MSI OC-Challenge voor extra info ontbreekt in mijn ogen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 18:26

EMP

Krulloos!

Ander puntje:

Bij de scores onderaan de pagina staat dat Snot_Aap & Viss een CPU score van 4692,5 MHz door middel van een mp/fpb van 21 x 210,5 verkregen hebben. Dit lijkt mij een tikfoutje ergens :)

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik heb in het blog links naar de galleries opgenomen, daar is ook het GoT-topic gelinkt.
Wat betreft de snelste en hoogste scores: eigenlijk heb je gelijk, maar het lijkt me wel enorme haarkloverij :)
@ EMP: baseclock fixed :)