Problemen met mn USB

Pagina: 1
Acties:

• PetervMeijgaard
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05-2025
Ik heb een probleem met de usb verbinding van mijn pc.

Als ik namelijk een USB stick in de voorkant of achterkant doe, krijg ik te zien dat de usb is aangesloten.
Maar als ik ga verkennen, vind de pc de usb niet en krijg ik bij elke USB drive die "plaats een geschikte schijf of ander geschikt medium in *" foutmelding.
En het gekke is, dat als ik mijn externe hdd aansluit, dan doet ie het gewoon!
Mijn os is Windows Vista Home Premium SP1

Kan iemand mij helpen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:47
Doet je USB stick het op een andere PC wel? Het kan zijn dat er geen partities op staan, of dat de partities van een bestandssysteem zijn wat Windows standaard niet kan lezen (ext3 bijv.)

• PetervMeijgaard
Ja, de usb doet het op elke computer in huis, behalve op de mijne :(
De partities zijn volgens mij gewoon goed want ze werken ook op windows XP sp3.

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 15:10

CoolGamer

What is it? Dragons?

Als je in apparaatbeheer kijkt staat er dan een apparaat met een geel uitroepteken ervoor?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• PetervMeijgaard
nee, hij vindt alle usb poorten. En zegt dat ze allemaal goed werken. Zal het probleem dan aan windows Vista liggen?

• qrious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09-2016
Coolepeter schreef op zondag 14 juni 2009 @ 15:45:
nee, hij vindt alle usb poorten. En zegt dat ze allemaal goed werken. Zal het probleem dan aan windows Vista liggen?
dat denk ik niet...ik heb het probleem zelf ook gehad. een system recovery verhielp het

They say that nobody is perfect. Then they tell you practice makes perfect. I wish they'd make up their minds.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 17:59
boot is een live cd (knoppix ofzo) en kijk of dat wel goed wil werken. Als dat zo is, heb je een foutje in je windows zitten.

Je kan je chipsetdrivers updaten, eventueel even al je usb controllers uit het apparaatbeheer gooien en opnieuw laten installeren.

• PetervMeijgaard
jorg5 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:34:
[...]

dat denk ik niet...ik heb het probleem zelf ook gehad. een system recovery verhielp het
Je zegt dat je het probleem HAD hoe heb je het opgelost?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-02 20:32
hij zegt 'een system recovery verhielp het'? dan denk ik dat hij het opgelost heeft door er een trap tegenaan te geven ;)

Desktop | Server | Laptop

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02 17:59
Rupie schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:47:
hij zegt 'een system recovery verhielp het'? dan denk ik dat hij het opgelost heeft door er een trap tegenaan te geven ;)
offtopic:
ik wist niet dat er mensen hier rond hingen die zo scherp zijn op zondag middag!

• PetervMeijgaard
Rupie schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:47:
XD sorry, k ben nog niet helemaal wakker. :P Ik zal het proberen.
Pagina: 1