Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Eigen MSN Adres

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil voor mijn website graag een msn-adres aanmaken in de trend van: msn@mijnsite.nl
Vroeger kon dit via javascript door middel naar de aanmeldpagina te gaan en de volgende javascript in te voegen:
code:
1
javascript: var p = 'mijnsite.'; var ds = new Array('com', 'nl', 'net', 'org', 'edu', 'gov', 'hacked'); for (var i = 0; i < ds.length; i ++){document.getElementById('idomain').options[i] = new Option(p + ds[i], p + ds[i])} alert('Toegevoegd!');

Tegenwoordig werkt dit niet meer, weet iemand een andere mogelijkheid?

Robin

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Je kunt bij de registratieprocedure van Live toch gewoon kiezen voor "Ja, gebruik mijn e-huidige mailadres".

Dus hier: http://services.nl.msn.com/messenger/
- Klik op Aanmelden
- Klik op Registreren
- Kies voor "Ja, gebruik mijn e-huidige mailadres".

[ Voor 40% gewijzigd door HuHu op 14-06-2009 15:07 ]

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
gewoon een .net pasport aanvragen?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
je wil als msn-adres msn@mijnsite.nl?
Gewoon registreren bij MSN met dat adres, niks geen scripts nodig hoor

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 09:53

EnnaN

Toys in the attic

waarom wil je iets met javascript? je kunt toch gewoon een accoutn aanmaken met "msn@jouwsite.nl" ? dat kon tenminste altijd gewoon, geen javascript nodig...

dunno of live-id hetzelfde is als msn, maar dit: https://accountservices.p....net/reg.srf?sl=1&lc=2057 vraagt gewoon of je al een email hebt? dat kan ook voor msn afaik.

eidt: wow. spuit11 :D

[ Voor 3% gewijzigd door EnnaN op 14-06-2009 15:08 ]

sig

Verwijderd

Topicstarter
Dan rest mijn niets anders te zeggen dan bedankt, ik heb het steeds geprobeerd via www.hotmail.com!

Robin
Pagina: 1