Ik heb een stel oude(re) Infinity Overture 1 speakers gekregen, met erbij een H/K AVR51 receiver. De subwoofer amps van deze actieve speakers willen om een of andere reden niet uit standby komen, waardoor de speaker alleen high en mid weergeeft. Daarnaast geeft het standby-ledje/on ook maar een zwak licht af (weet niet of dit klopt, ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar bij een LEDje verwacht ik meer
)
Eerst heb ik de zekeringen gecontroleerd, deze leefden nog. Daarnaast heb ik de speakers ook met een andere versterker geprobeerd met hetzelfde resultaat, en heb ik nog aan de settings van de receiver gesleuteld, ook zonder resultaat.
In de handleiding is niks zinnigs over dit probleem te vinden, en met google heb ik ook geen oplossing kunnen vinden. Ik hoop dus dat iemand hier mij er nog mee kan helpen. Het zou erg jammer zijn als deze (voor zover ik heb kunnen vinden) zeldzame speakers aan hun eind zijn.
Iedereen in ieder geval al bedankt voor de moeite
Eerst heb ik de zekeringen gecontroleerd, deze leefden nog. Daarnaast heb ik de speakers ook met een andere versterker geprobeerd met hetzelfde resultaat, en heb ik nog aan de settings van de receiver gesleuteld, ook zonder resultaat.
In de handleiding is niks zinnigs over dit probleem te vinden, en met google heb ik ook geen oplossing kunnen vinden. Ik hoop dus dat iemand hier mij er nog mee kan helpen. Het zou erg jammer zijn als deze (voor zover ik heb kunnen vinden) zeldzame speakers aan hun eind zijn.
Iedereen in ieder geval al bedankt voor de moeite