Toon posts:

USB apparaat kan sneller werken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede middag,

Ik heb een probleem met mijn Dell Insperion 531, Ik heb toen ik hem kreeg gelijk Windows Vista eraf gehaald en Windows XP SP3 geinstalleerd (Nederlands). Toen gelijk alle drivers geinstalleerd, ook de chipset drivers. Nu probeer ik dus mijn hardschijf en of USB stick aan te sluiten en krijg ik de melding: dit apparaat kan sneller werken.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je kijkt bij het apparaatbeheer, zie je dan nog gele uitroeptekentjes? Kan zijn dat je de USB drivers apart moet installeren. Ik neem aan dat je al op de site van Dell gekeken hebt?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, er staat nog een geel uitroep teken bij USB Controller. Ik heb al het een en ander nagezocht op de dell website en ook opnieuw de chipset driver geinstalleerd, alleen het werkt nog steeds niet.

Verwijderd

Topicstarter
Heren, het werkt al, in ieder geval bedankt voor de reacties.

Oplossing, ik ben op de gele uitroepteken gaan staan en op bijwerken geklikt en toen werkten het !!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Wat die foutmelding wilt zeggen is dat Windows ziet dat het een USB2 apparaat betreft, maar om de een of andere reden maar aan USB1 snelheid kan werken. Dit kan zijn omdat de usb poort waarin het apparaat zit maar een USB1 poort zit. Dat vind je nog terug op hardware die ouder is dan 6 jaar. Tevens kan het zijn dat de juiste driver nog niet geïnstalleerd is, waardoor hij beroep doet op een oudere versie van de driver die in Windows geïntegreerd is, maar geen ondersteuning heeft voor het USB2 protocol.