Leveranciers van Internetwinkels?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Ook internetwinkels moeten ergens hun hardware inkopen :-)

Ik ben daarom ook benieuwd naar een lijst (voor zover dat bestaat) van alle hardware leveranciers in Nederland.
Dus weet je er een graag hieronder vermelden.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 17:50

r0b

Bestaat toevallig al een topic over, Distributeurs/groothandels :)

Verder is een lijst met alle distributeurs/groothandels vrij moeilijk; niet allemaal zitten ze op internet en vaak is het - naast de grote/bekende - een kwestie van netwerken, contacten leggen en ze aanspreken op diverse tradeshows.
Overigens hanteren de grotere ook vaak een miniminaankoop (en/of een mimimum jaaromzet), dus dat is wel iets om rekening mee te houden. :)

[ Voor 67% gewijzigd door r0b op 14-06-2009 14:22 ]

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Maar is het niet een idee om een topic te openen waar ze "allemaal" netjes onder elkaar staan met al hun voordelen en nadelen?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 17:50

r0b

Denk niet dat daar echt draagkracht voor is; het is zakelijk en het aangehaalde topic had in Mei al de laatste post. Kan je misschien beter dat topic zelf schoppen met een lijstje en zo de anderen ook even wakker schudden :P
Maargoed, ik roep ook maar wat. :)

[ Voor 53% gewijzigd door r0b op 14-06-2009 14:25 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Zoals Rob al aangeeft loopt er al een topic over distributeurs en groothandels. Het nut van nog een topic zie ik dan ook niet. Zeker niet op de manier waarop dit topic gestart is, zonder enige aanzet tot discussie of uitleg wat je bedoeling is en puur met de vraag om een lijstje op te sommen.

Lujo, als je meer te weten wilt komen over distributeurs en groothandels dan kan je het genoemde topic eens goed doorlezen en eventuele concrete vragen kun je ook best daar stellen. Dit topic gaat in elk geval op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.