ACD uit zetten zonder iMac in sluimerr zetten

Pagina: 1
Acties:

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Okay, ik heb een 24" iMac staan met daaraan een 23" ACD.
De cinema display word eigenlijk alleen gebruikt bij een aantal programma's waar ik de extra ruimte nodig heb, als ik gewoon aan het surfen/mailen ben dan heb ik de extra ruimte niet nodig en is het dus alleen maar zonde en vervelend om hem aan te hebben staan.

Echter kan ik de ACD niet uit zetten, op de powerbutton drukken resulteert in de vraag of ik het hele systeem uit wil zetten, in sluimerstand wil zetten of wil herstarten.

Op het web heb ik al verschillende fora gevonden met mensen met dezelfde of bijna dezelfde vraag, veelal kwamen zij er niet uit, of kwam er een oplossing dat je het kon instellen bij systeemvoorkeuren > beeldschermen > tabblad opties. Waar je zou kunnen instellen wat de knop op de cinema display doet.

Ik heb in 10.5.7 echter dat tabblad niet :/

Iemand enig idee hoe ik het ACD kan uit zetten?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:25

breinonline

Are you afraid to be known?

Heb je de FW en USB kabel aangesloten? Ik heb in mijn review van het 23" ACD dit geschreven:
Wanneer je het scherm in OS X aansluit kent het OS zelf het juiste kleurenprofiel toe. Binnen het voorkeurspaneel beeld kan je verder de helderheid veranderen en de functionaliteit van de knoppen van het scherm aanpassen (uitzetten alle knoppen, aan/uit knop als sleepknop voor de computer). Deze instellingen verschijnen alleen wanneer je de USB- en FireWire kabels aansluit. Zonder deze werkt het scherm wel, maar heb je niet de extra functionaliteit.
:)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini