Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met ID Disk Protector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik had voor de gein eventjes ID Disk Protector 1.2 geïnstalleerd... Ik had een paswoord ingegeven en ik wou het direct eens proberen dus ik had gewoon mijn computer opnieuw opgestart.. Welk paswoord ik ook ingeef... Hij doet niks... Iemand een idee om het op te lossen?

Het is een Acer Laptop...

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Format C: en niet meer voor de gein van die rare programma's uitproberen.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik een format c doen? alvast bedankt

(ik geraak nergens direct na het opstartscherm van acer, vraagt ie achter een wachtwoord)

Verwijderd

Misschien kun je bij de makers informeren hoe het op te lossen is.
Een beetje eigen inzet wordt hier wel verwacht ;)

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 11:24:
hoe kan ik een format c doen? alvast bedankt

(ik geraak nergens direct na het opstartscherm van acer, vraagt ie achter een wachtwoord)
hij bedoelt dat je gewoon even je windows moet herinstalleren. Er staat vast wel een hd recovery op je acer, en anders gooi je er een oem dvd in.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zie hier: formatteren

Let op: je raakt alles kwijt wat er op de schijf staat. Gelukkig heb je van te voren een backup gemaakt :)

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 14-06-2009 16:54 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel zelf geprobeerd... ik had al een mailtje gestuurd naar de makers... maar ik had ook graag een format c gedaan... maar zonder vista cd blijkt dit niet zo simpel... :s

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op zondag 14 juni 2009 @ 16:37:
[...]

hij bedoelt dat je gewoon even je windows moet herinstalleren. Er staat vast wel een hd recovery op je acer, en anders gooi je er een oem dvd in.
Hd recovery zal er vast wel op staan... maar daar geraak ik niet eens :P

En een oem dvd zat er niet bij...

Verwijderd

Topicstarter
ID Security Suite
aan mij

details weergeven 21:46 (15 uren geleden)

Hi,

I cannot give you any solution. Once you lost your password this password is the only key to your computer. You can try as alternative to clear the MBR of the HDD.

regards,
Cristina Mailat

Iemand enig idee hoe je dat doet?

• dutchcrusader
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 13:01
Ga naar de BIOS en zorg dat D2D recovery op enabled staat. Sluit af met F10 (save settings).
Wanneer de computer dan opnieuw opstart zie je het Acer splash-scherm.
Druk tijdens het splash-scherm op [ALT]+[F10]. Je computer zal dan een recovery uitvoeren vanaf de recovery-partitie op je HDD.

Succes!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Google zal lijkt me zo wel het antwoord weten. ;) Let er wel op dat je hoogstwaarschijnlijk dan niet meer zult kunnen booten vanaf je HDD en je enige reddingsmiddel dan een nieuwe installatie van Windows zal zijn via CD/DVD. :)

offtopic:
Zou je overigens in het vervolg de edit-knop (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif) willen gebruiken als je iets wilt toevoegen binnen 24 uur? Dat komt wat minder kickerig over. :) Verder verwachten we toch wel wat meer eigen inzet in je eigen topic, een vraag als 'hoe moet ik formatteren?' is makkelijk te beantwoorden met een simpele Google-opdracht. We verwachten hier op GoT dat je toch wel wat eigen inzet vertoont, dat haal ik niet echt uit je vragen/topicstart uit. Let hier in het vervolg op. Zie ook Het algemeen beleid.

Overigens, nog welkom op GoT. :w

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Dat met alt+f10 had ik ook al geprobeerd, maar dat gaf geen resultaat omdat het programma het onderschept. Ik moet men wachtwoord ingeven voordat ik ook maar iets verder kan.

De format c is niet zo simpel als je nergens geraakt, ik geraak wel in men bios ed maar dat is dan ook het enigste.

Een cd/dvd van vista zat er niet bij, dus waarschijnlijk zal er niets anders op zitten dan naar de winkel te gaan en de dvd/cd te kopen, het stomme is dat ik dus wel een key heb (die zat immers bij de laptop)

Alvast bedankt

@pasta: sorry, kzal er op letten volgende keer

Mvg,
MeneerVos
Pagina: 1