Hoogte van statieven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Hey vriendjes :w

Aangezien ik onlangs een aantal wijzigingen had doorgegeven (en nieuwe producten heb laten toevoegen) viel het me op dat de maximale hoogte van de statieven worden afgerond afgekapt op hele meters. Dit lijkt me niet echt handig ;)

Ook meteen een voorstel om niet alleen de maximale hoogte weer te geven maar ook de opgevouwen hoogte en de minimale hoogte van het statief. En als we dan toch bezig zijn meteen de maximale draagkracht. Dat zijn dingen die je erbij zoekt als je op zoek bent naar een statief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Een aantal van die dingen had je al doorgegeven via het meldpunt zag ik en had ik achter de schermen ook al in de groep gegooid samen met nog een aantal andere op en aanmerkingen op de fotografie hoek die de laatste tijd zijn langsgekomen :)

Opzich is het wel handiger om dit soort dingen even in een topic aan te kaarten in plaats van dat via het meldpunt in het opmerkingen veld te zetten. Aangezien degenen die het meldpunt verwerken vaak niet direct de mogelijkheid hebben om het direct op te pakken en sowieso leiden dergelijke wijzigingen nog wel eens tot een discussie over de uiteindelijke uitvoering.

Het lijken mij persoonlijk in elk geval wel nuttige uitbreidingen/aanpassingen. Sowieso mag die statieven categorie wel wat uitbreiding zien, want nu staat er bijna alleen maar Velbon spul in. Wat mij betreft wil ik me daar de komende tijd wel mee gaan bemoeien, maar ik wacht even Jimp's reactie af, aangezien hij uiteindelijk zal moeten beslissen in hoeverre deze uitbreidingen de moeite waard zijn etc.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
De genoemde voorstellen zijn wat mij betreft ontzettend goed en ook meer dan duidelijk. Ergo, dit gaat er ook gewoon komen. Waar ik alleen een beetje mee zit is dat we op dit moment nog steeds een vacature hebben voor een functie die tot op heden onbekleed is gebleven. Er is dus simpelweg niet genoeg capaciteit om al dergelijke voorstellen op te pakken. Het ziet er naar uit dat hier op korte termijn verandering in komt, dus ik ga er vanuit gaan dat dit maximaal een paar weken zal blijven liggen :).

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Jimp schreef op maandag 15 juni 2009 @ 09:40:
De genoemde voorstellen zijn wat mij betreft ontzettend goed en ook meer dan duidelijk. Ergo, dit gaat er ook gewoon komen. Waar ik alleen een beetje mee zit is dat we op dit moment nog steeds een vacature hebben voor een functie die tot op heden onbekleed is gebleven. Er is dus simpelweg niet genoeg capaciteit om al dergelijke voorstellen op te pakken. Het ziet er naar uit dat hier op korte termijn verandering in komt, dus ik ga er vanuit gaan dat dit maximaal een paar weken zal blijven liggen :).
Duidelijk :)

offtopic:
het is dat ik niet geschikt ben voor die functie... :+

Maar ehm, how about dat bugje met die afronding op hele meters, is dat aan jouw kant te fixen of moeten de devvers daar naar kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Dat bugje zit hem meer in het probleem dat meerdere categorieën van dezelfde specificatietypen gebruik maken. Bij de ene categorie is het logischer om dit in meters te doen, een ander centimeter en weer een met milimeters. Op dit moment is het niet makkelijk om dit met terugwerkende kracht uit elkaar te trekken, daar moet ik eerst wat onderzoek voor doen en dan een concreet lijstje bij een devver neerleggen. De eerste stap van deze actie laat ik overigens ook graag aan mijn opvolger over ;).

offtopic: het was je gegund :(

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

De maximale hoogte is gefixt naar cm ipv meter en de maximale belasting is toegevoegd. Rest nog het invullen van die specs natuurlijk :)

Nogmaals bedankt voor de suggestie en wellicht dat in de toekomst ook de ingevouwen hoogte en minimale hoogte nog worden toegevoegd, maar we hebben het nu even bij de meest belangrijke zaken gehouden :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1