Toon posts:

laptop noob

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik was een fanatieke online gamer (=ut) die al een hele tijd uit het curcuit is...

nu heb ik de laatste tijd terug zin voor de recente shooters te spelen (offline deze keer) en af en toe een leuke rts maar jammer genoeg wil mijn computer noch laptop mee..

vandaar dat ik van plan ben mij een nieuwe laptop aan te schaffen

die laptop moet dus vlot de recente games kunnen draaien en een relatief groot scherm hebben
batterij maakt niet zoveel uit aangezien ik er steeds gebruik van zal maken in de buurt van een stopcontact

qua budget dacht ik iets rond de € 1000.. met absolute maximum € 1300 maar dan moet het echt wel prijs kwaliteit correct zijn

alvast hartelijk bedankt voor de feedback !

Grtz

Verwijderd

Topicstarter
ps: geen mac ;)

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
(jarig!)
reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: juni 2009

[ Voor 0% gewijzigd door Xiliath op 14-06-2009 01:04 . Reden: /grin @ dutchminator ]

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:06
Misschien een idee om de NBBG van deze maand door te bladeren? Ik kan niet uit je post opmaken dat je dit al gedaan hebt.
reviews: Tweakers.net Notebook Best Buy Guide: juni 2009

[ Voor 0% gewijzigd door dutchminator op 14-06-2009 00:48 . Reden: damn you wappie ^^ ]

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Ik zou zeggen, kijk eens naar XXODD.nl, BTONOTEBOOKS.nl en DELL.NL.

Kan je zelf wat met de configs spelen.

Ik kan je alleen zeggen dat 1000 euro niks is, als je een game-laptop wilt, hoge settings en een tijdje meer voort wilt.

Je kan voor een hogere prijs/snelheid verhouding beter kiezen voor een desktop.

Kijk eens naar de BBG (zowel notebook als desktops).

Verwijderd

Die Sony Vaio VGN-FW41M/H uit de best buy guide is toch wel erg gaaf en voldoende lijkt me zo.
Wel 1200 euro.

Verwijderd

Mail *knip*, hij deed mij een aanbieding helaas had ik toen al een laptop aangeschaft.

Ik citeer ronald kamp:

Beste ryandro,

Op het Tweakers forum zag ik dat je op zoek bent naar een nieuwe laptop. Ik heb een goede optie voor je. Ik heb namelijk een nieuwe Asus laptop te koop die aan je wensen voldoet en waar je uitstekend COD4 op kunt spelen. Hij is ongebruikt, in ongeopende verpakking, met aankoopbon en 2 jaar garantie. Zie hier voor de specs: http://link.marktplaats.nl/258121587 . Voor 575 euro hebben we een deal.

Ophalen kan in Ermelo, eventueel kan ik hem voor 10 euro extra ook langs komen brengen.

Graag hoor ik of je interesse hebt. En als je vragen hebt, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Ronald Kamp

geen idee of et wat voor je is, maar was wel mooie deal vond ik

[ Voor 1% gewijzigd door GENETX op 30-06-2009 21:38 ]

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:44

QinX

Shai-Hulud

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 01:02:
Mail *knip*, hij deed mij een aanbieding helaas had ik toen al een laptop aangeschaft.

Ik citeer ronald kamp:

Beste ryandro,

Op het Tweakers forum zag ik dat je op zoek bent naar een nieuwe laptop. Ik heb een goede optie voor je. Ik heb namelijk een nieuwe Asus laptop te koop die aan je wensen voldoet en waar je uitstekend COD4 op kunt spelen. Hij is ongebruikt, in ongeopende verpakking, met aankoopbon en 2 jaar garantie. Zie hier voor de specs: http://link.marktplaats.nl/258121587 . Voor 575 euro hebben we een deal.

Ophalen kan in Ermelo, eventueel kan ik hem voor 10 euro extra ook langs komen brengen.

Graag hoor ik of je interesse hebt. En als je vragen hebt, stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Ronald Kamp

geen idee of et wat voor je is, maar was wel mooie deal vond ik
Als je de link in die email quote volgt zie je dat de advertentie niet meer bestaat, wat waarschijnlijk ook betekend dat de laptop al verkocht is.

[ Voor 1% gewijzigd door GENETX op 30-06-2009 21:39 ]

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Verwijderd

oh sorry, kreeg de mail pas gister dus.

Verwijderd

Topicstarter
0X55AA schreef op zondag 14 juni 2009 @ 00:49:
Ik zou zeggen, kijk eens naar XXODD.nl, BTONOTEBOOKS.nl en DELL.NL.

Kan je zelf wat met de configs spelen.

Ik kan je alleen zeggen dat 1000 euro niks is, als je een game-laptop wilt, hoge settings en een tijdje meer voort wilt.

Je kan voor een hogere prijs/snelheid verhouding beter kiezen voor een desktop.

Kijk eens naar de BBG (zowel notebook als desktops).
wil er wel naar kijken, maar probleem is dat ik echt niet meer weet welke specz tgnwoordig goed zijn... ik ken er echt niets meer van

vandaar dat ik voornamelijk speciefieke namen van laptops zoek :$

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

Achterhaalt

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 02:11:
[...]

wil er wel naar kijken, maar probleem is dat ik echt niet meer weet welke specificaties tegenwoordig goed zijn... ik ken er echt niets meer van

Daarom moet je dus ook even de BBG doornemen, dan weet je waar wat een beetje maatstaven zijn. Desnoods vergelijk je de specificaties uit de BBG met andere online... Beetje moeite doen kan geen kwaad hoor. :>

Today is the past, live in the future.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

disjfa

be

Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 02:11:
[...]
wil er wel naar kijken, maar probleem is dat ik echt niet meer weet welke specz tgnwoordig goed zijn... ik ken er echt niets meer van

Dus dan wil je dat iemand zomaar wat noemt. Kies dan wat nuttigs en kijk zelf wat je wilt. De bbg is er niet voor drollen maar juist voor jouw als je er niet over wilt nadenken.

Beste is wel zelf nadenken. Dan kan je gewoon wat kopen wat je wilt.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik neem aan dat je het adres van Google niet vergeten bent? Zoek daar reviews, zoek de grafische kaarten op die op dit moment rap zijn, zoek op hoe het zit met de processoren. Filter dan in de pricewatch en dan moet je er aardig komen lijkt me.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Gojira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
@knockie: Niet om het een of het ander, maar waarom wil je per se een laptop als je zegt dat je altijd in de buurt van een stopcontact zult zitten? Comfort? Een desktop is stukken goedkoper, zelfs met betere specs, maar ik weet zeker dat jij dit ook wel weet. :)

Over het niet meer weten welke 'specz' goed zijn tegenwoordig.. lees even een paar (N)BBG's door, die helpen je al snel op weg. En doe vooral wat Tsurany zegt, dat is eigenlijk wat je al had moeten doen, als je 'de goede specz' wist.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Thandor

SilverStreak

Welkom op GoT! :)

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? even door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen.

Je kan advies vragen in een van de topics genoemd in *LET OP* - Wat moet ik kopen?. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.