ik heb vandaag een dvi naar vga kabel naar mijn tv vervangen door een dvi naar hdmi kabel. Hiervoor was ik grid aan het spelen, tussendoor alt-tab gedaan, maar toen ik weer terug kwam bij grid was mijn scherm een zwart vlak met wat kleurige driehoeken erdoorheen. Hierna heb ik mijn kabels weer teruggezet, grid een reperatieinstallatie laten uitvoeren en later het spel kompleet opnieuw geinstalleerd maar dat heeft allemaal niet geholpen. Verder heb ik nu ook last van artefacts bij sims 3, terwijl mijn vriendin dat de hele dag heeft lopen spelen zonder problemen, al is het daar alleen tijdens het laden van gebieden. het gekke is dat ik bij GTR evolution nergens last van heb, maar dat stelt grafisch ook geen hol voor.
heeft iemand suggesties wat het zou kunnen zijn? alvast bedankt.
edit: de artefacts worden niet veroorzaakt door een te hoge temperatuur, ze beginnen bij grid zodra het spel is opgestart. rebooten heb ik uiteraard ook gedaan maar dat heeft helaas ook niets geholpen.
specs van de pc:
nsk4480B met Antec 380w voeding
phenom 2 940 BE
gygabite 790x ud4, graka zit in 2e pci-e slot.
1033mhz geheugen, geen idee welk merk
heeft iemand suggesties wat het zou kunnen zijn? alvast bedankt.
edit: de artefacts worden niet veroorzaakt door een te hoge temperatuur, ze beginnen bij grid zodra het spel is opgestart. rebooten heb ik uiteraard ook gedaan maar dat heeft helaas ook niets geholpen.
specs van de pc:
nsk4480B met Antec 380w voeding
phenom 2 940 BE
gygabite 790x ud4, graka zit in 2e pci-e slot.
1033mhz geheugen, geen idee welk merk
[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 13-06-2009 22:57 ]