Doen!
Je hebt jezelf volgens mij al helemaal overtuigd om dat ding met koop op afbetaling te gaan halen.
3 jaar geleden wou ik dat ook altijd, zag ik in de Wehkamp zon gave laptop of xbox. Die wou ik hebben, dus ik maar zeuren, ja maar dat kan toch gewoon, ik betaal een vast bedrag per maand. Mn ouders wouden het ook niet aan mij lenen, achteraf misschien ook maar beter, want nu heb ik een pc gekocht met het geld waarvoor ik heb gewerkt, en wat ik dus had toen ik het kocht. Waardoor ik er niet over na hoef te denken wat ik eind deze maand nog moet afbetalen.
En wat ik ook denk, dat als je dit een keer hebt gedaan, en je ziet hoe makkelijk dat gaat, dat je later makkelijker dingen gaat kopen op afbetaling / of geld gaat lenen, en dan ziet dat je het eigenlijk maar net of nauwelijks op kan brengen per maand.
En misschien over 2 maanden, zijn ze in de aanbieding en kosten ze nog maar 500 euro ofzo, weet jij veel.
En dan denk jij 'shit' nu betaal ik 200 euro meer dan als ik ff 2 maandjes had gewacht.
Gewoon niet doen dus, je hebt het geld over 2 maanden, wat trouwens wel raar is omdat je normaal per maand word uitbetaald, maar goed. 2 maanden is niks, ik heb ook 1 jaar moeten zien hoe langzaam het geld erbij kwam, en dan zie je ook dat de producten steeds goedkoper worden, en er steeds nieuwere komen.
Waar door je dus niet achteraf denkt, waarom heb ik dat nou gekocht met koop op afbetaling, nu zijn er nieuwere versies van, die nog goedkoper zijn ook.
Dat was het voor vandaag,
eigenlijk nog te veel, omdat ik waarschijnlijk genegeerd word door jou, en je dat ding al hebt gehaald, maar goed beter laat dan nooit
Tevens vraag je eigenlijk de hele tijd, waarom zou het niet kunnen, en als daar dan antwoord op word gegeven, haal jij het weer onderuit, en wil je het toch doen. Doe het dan, wij kunnen alleen maar tips geven.
Eigenlijk hoop ik dat je het koopt op afbetaling, en dat je baas het geld pas 1-2 maanden later uibetaald, waardoor jij een dikke boete krijgt, en er dus van leert, dat je maar beter even had kunnen wachten. Ik denk dat ik met meerdere mensen hier die kan mening delen
[
Voor 14% gewijzigd door
SgtElPotato op 15-06-2009 00:07
. Reden: Typo's :P ]
Zucht...