Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DDoS protection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben al overal gaan zoeken op internet, maar ben er niet achter gekomen.

Hoe kan ik mijn server beveiligen tegen DDoS attacks?
mijn servers zijn in het verleden vaak neergehaalt door dit soort aanvallen, nu ik weer een nieuwe ga beginnen heb ik iets van een bescherming nodig.

ik hoop dat iemand een antwoord op mijn vraag weet!

alvast bedankt! :9

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Om te beginnen de laatste patches. Met een simpel Perl scriptje kon ik in het verleden mijn complete schoolsite voor een tiental minuten uit de lucht helpen. Het enige wat het scriptje deed is "GET /AAAAAFGH HTTP/1.1" ofzo in de header van het request sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sebazzz op 13-06-2009 14:13 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

• mod_defensible voor dnsbl checks
  • mod_security voor meer checks
  • fail2ban voor afvangen en bannen van ongeauthoriseerde acties
  • iptables icm state-based firewalling en goed doordachte rules (max conn per IP per minuut, etc).
En houd een lijst bij van de "handmatig geinstalleerde software", incl versienummering (handmatig of geautomatiseerd opbouwen van de lijst). Zodat je optijd kan patchen als er securitylekken in bepaalde software zit.

En zo zijn er nog duizenden dingen waarmee je een server kan beveiligen. :>

offtopic:
Mijn glazen bol is stuk, dus ik ga er maar vanuit dat er linux gedraait wordt, en dat het een webserver is. Windows is "meh meh en nog eens meh".

Beschrijf eens wat meer over het OS en de services welke je wil aanbieden.

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Een beetje meer info over waar je server zich bevind en wat je er op draait lijkt me in deze wel gemakkelijk.

Verwijderd

Hier staan tips voor linux.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, een windows server waar ik een java based game host.

iedereen connect met een client naar het ip van de server
port 43594
Pagina: 1