Toon posts:

Remote acces

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben van plan binnekort een server te huren om een spelletje op te hosten, ik heb een beetje rond zitten kijken, alleen bij nederlandse servers zie ik nergens iets staan van besturen op afstand 'remote control'

Is dit al vanzelfsprekend op elke server dat je via 'extern bureaublad' de server kan bedienen?

hoe installeer ik anders iets op mijn server?

Alvast bedankt! :)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:10
Hangt van je OS af. Volgens mij draaien de meeste servers onder linux en niet windows.
Daar doe je het gewoon vanaf de commandline via een SSH sessie. Bestanden kan je er ook zo op copieeren.

Maar waarom neem je niet gewoon even contact op met een game server leverancier?

Verwijderd

Topicstarter
Rolfie schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 14:56:
Hangt van je OS af. Volgens mij draaien de meeste servers onder linux en niet windows.
Daar doe je het gewoon vanaf de commandline via een SSH sessie. Bestanden kan je er ook zo op copieeren.

Maar waarom neem je niet gewoon even contact op met een game server leverancier?
Oke bedankt, ja kon ik ook doen, maar ik dacht ik krijg hier sneller antwoord en niet van een commercieel oogpunt.

dus bedankt! ik ben hier een stuk verder mee

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgende keer even een beetje verdiepen in de materie.
Als jij een volledige server huurt, is het normaal dat deze via vrijwel alle porten openstaat (je moet zelf namelijk zorgen voor het dichttimmeren) en dus kun je 'm gewoon overnemen.
Dit heeft amper iets met PNS te maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.