[Messenger 7] Zakelijk account uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Topicstarter
Elke keer als mijn Messenger opstart komt dat zakelijke account inlogscherm te voorschijn (boven de normale nog wel). Ik heb alleen geen zakelijke account dus zou ik dat inlogscherm liever niet meer willen.

Nu heeft mijn vriendin echter een keer per ongeluk geprobeerd in te loggen via het zakelijke scherm (geef haar eens ongelijk, eerste keer op een Mac, start Messenger op en HOP dat zakelijke loginscherm komt in beeld) en nu staat dus onder Voorkeuren -> Accounts -> Zakelijk haar e-mail adres in beeld. Als ik dat wil weghalen kan dat niet (ongeldig e-mailadres gezeik).

Hoe kan ik dat zakelijke account wissen en er voor zorgen dat dat inlogscherm nooit meer in beeld komt?

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als het goed is staat er in Documenten een mapje met Messenger User Data of iets dergelijks, probeer die eens te verwijderen en start het programma dan opnieuw. :)

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57

r0b

De aloude Windows Messenger variant onder XP had altijd een optie om per account-type te enablen/disablen (Messenger / SIP / Exchange meen ik); heeft Messenger 7 (onder OS X) dit niet ergens in de opties?

* r0b doet maar een gokje :)

[ Voor 12% gewijzigd door r0b op 13-06-2009 13:46 ]

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Topicstarter
Frietsaus schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:41:
Als het goed is staat er in Documenten een mapje met Messenger User Data of iets dergelijks, probeer die eens te verwijderen en start het programma dan opnieuw. :)
Edit: te vroeg gejuicht: maakt niks uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Wilf op 13-06-2009 13:55 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het kan wel in ieder geval. Ik gebruikte zelf alleen de zakelijke login en had het 'personal' window uitgezet. Dat kwam ook niet bij het opstarten van het programma tevoorschijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles