Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

usb hoofdtelefoon doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen, ik ben al 2 uur aan het surfen op internet en ik kom er niet uit.

Ik heb een usb hooftelefoon van logitech. Deze heeft altijd goed gewerkt. Nu, na de laatste vista update doet hij het niet meer. De usb wordt niet meer herkend. Wat heb ik al geprobeerd?
- In andere poorten stoppen helpt niet
- De usb-lijst leeggemaakt en opnieuw opgestart
- gezocht op dit forum en google
- de website van logitech geeft aan dat er geen extra drivers nodig zijn, dat de aansturing in de standaard vista drivers zitten???

Wie kan me helpen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:56
Ik denk dat ie gewoon kapot is.

Neem even contact op met Logitech, ze hebben een goede support. Waarschijnlijk moet je het USB plugje afknippen en opsturen, of een foto maken dat hij compleet kapot is (je moet hem dan kapot maken, en dan sturen zij een nieuwe op)

• THE_FIREFOX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-11 15:52
Heb je de koptelefoon op een andere pc/laptop geprobeerd ?

Verwijderd

Topicstarter
THE_FIREFOX schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:24:
Heb je de koptelefoon op een andere pc/laptop geprobeerd ?
Nee, die heb ik niet hier. Maar dat kan ik nog proberen idd.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Dat zou ik dan maar eerst proberen. Dan weet je gelijk of het ligt aan je software of aan de koptelefoon.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:28

Umbrah

The Incredible MapMan

USB hoofdtelefoons ZIJN in feite aparte geluidskaarten, en zodoende denk ik dat je na die update mogelijk de foute geluidskaart hebt gedetecteerd. In je openingspost kon ik niets vinden over de rest van je systeem, en of je die instellingen al hebt nagegaan, en statistisch gezien heeft eigenlijk elk recent een on-board geluidskaart, die in 90% van de gevallen óók met standaard WDM drivers werkt.

Nu werkt Windows zo: de geluidskaart die er het laatst bij kwam (erg handig als je vaak een HDMI beamer inplugt) is de actieve geluidskaart.

Ik gok zo dat Windows Update je interne geluidskaart van een nieuwe driver heeft voorzien.

Kijk eens onder "Start > Control panel > Sound" naar welke geluidskaart een groen vinkje heeft. Staat de Logitech USB kaart er bij?

Verwijderd

Topicstarter
Logitech staat er nu inderdaad niet meer bij. Wat kan ik daar aan doen?

Verwijderd

Driver verwijderen en opnieuw installeren.
Pagina: 1