Andere game na WoW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzak
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:48
Hallo Tweakers,

Ik heb nu een tijd WoW gespeeld en heb daarbij altijd in dezelfde guild gezeten, omdat we gezellige core members hadden. Nu wordt deze guild gedisband, omdat we WoW een beetje zat zijn. Aangezien het allemaal leuke mensen zijn om mee te spelen, leek het ons tof om met z'n allen een andere game te gaan spelen.
Welk spel raden jullie aan om te gaan doen? Het liefst iets waar wel een beetje samenwerking voor nodig is ;)
Alleen geen MMORPG omdat we daar een beetje op uitgekeken zijn (farmen, zoeken naar healers/tanks etc).

Ook meende ik dat er iets was waarmee je kon bijhouden welke vrienden wat spelen, xfire of zoiets. Wat is jullie ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10 14:57
Final Fantasy Online :p
Samenwerking zeker vereist alleen wel weer een mmorpg.

En stuken moeilijker dan WoW, althans levellen is veel veel zwaarder.

En anders kom je direct al bij de shooters terecht, zoals Counterstrike ofzo.
Weet niet met hoeveel man jullie zijn.

TF2, vereist samenwerking en verschillende discipline's, ook erg leuk

[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 13-06-2009 10:40 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
First person shooters geen optie? Met een leuk team kan dat vrij intens zijn. Spellen als Counter-strike en CoD4 zou je eens kunnen proberen.

Misschien RTS spellen zoals DoW 2 of Red Alert. Da's alleen wel vaak met max 3 vs 3..

[ Voor 23% gewijzigd door Pkunk op 13-06-2009 10:41 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
DOTA kan ook nog.
5vs5 max
Erg leuke warcraft3 mod.
Zitten wel rpg elementen in, maar zeker niet zo erg als in WoW, en samenwerking is zeker belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzak
Thx voor je snelle reactie ^^
We zijn met max. 10 man.
mmorpg eet al snel veel tijd op en bv een shooter is een stuk vrijblijvender om te spelen en heb je meestal vrij snel actie ^^

*edit* thx voor jullie snelle reacties ^^
*edit2* och, kwam Diablo III maar snel uit :p Dat lijkt mij namelijk een prima oplossing, maja, tot die tijd....

[ Voor 30% gewijzigd door Dikzak op 13-06-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik weet niet hoe het met COD4 zit(geen ervaring), maar voor Counterstrike moet je toch wel een lange periode spelen om enigzins te kunnen meekomen (denk aan een jaar of wat).
Kan ook een behoorlijke drempel vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iozay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-12-2022
Ik denk dat als je van de MMORPG wereld naar de rest wilt zal ik zelf voor een shooter gaan(COD, TF2 of CSS). Licht geheel aan je hardware/smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 19:00
EVE-Online is een leuke MMORPG. www.eve-online.com. Als je van Space stuff houd (Star Trek, BSG, B5, etc) dan is dit dé RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

CoD4 heeft een extreem lage leercurve, het is best een aanrader, aangezien je niet wekenlang onderaan staat zoals bij counter-strike bij mij na zoveel jaar nog steeds is. (speel ook amper hoor, praktisch nooit :).

Eventueel is 1 der half-life 2 mods een optie? Er zijn er heel veel.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
The World of World of Warcraft misschien iets?
Link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Zoals eerder vermeld probeer eve online.
Het is een space MMO die veel relaxter en minder tijd op hoeft te slurpen als WOW, Voor PVP gaat het juist om teamwork.
Er is een 14 day free trial om het uit te testen.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:14:
EVE-Online is een leuke MMORPG. www.eve-online.com. Als je van Space stuff houd (Star Trek, BSG, B5, etc) dan is dit dé RPG.
Dat betwijfel ik. Ik heb het een maand of 4 geprobeerd maar het kon me als science fiction liefhebber echt niet boeien. Alles ging zo tergend langzaam en had maar vrij weinig met skills te maken, slechts met statistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Laatst online: 17:35
www.battlegroundeurope.com

wel mmo, eigenlijk geen leveling gedoe, ja paar ranks ,maar dat mag de pret niet drukken en het is een wwii sim.
Als 10 man squad kun je daar leuke dingen doen, maar ja, je moet er van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is GuildWars iets voor jullie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikzak
Thanks voor al jullie antwoorden!

TeamFortress 2 en CoD 4 lijken me leuke spellen om mee te beginnen!
Hopelijk vindt de rest dit ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quake Wars misschien? Kost origineel maar 18 euro en is een teamgame. Ziet er mooi uit zonder dat je onwijs hoge systeemspecs nodig hebt. Het is een hele gave team-strategy game. En scoort hoog in de reviews: http://www.metacritic.com...c/enemyterritoryquakewars

Of kan natuurlijk nog even wachten op Starcraft 2 (ook van Blizzard) die aan het einde van het jaar waarschijnlijk verschijnt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Mn46nkz7qZ4]

[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2009 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Met zn hoevelen zijn jullie ?

Echte aanraders zijn:

L4D, Left 4 Dead van valve, dit is een 4 player coop-game.. evt ook 4vs4 te spelen! (10€ voor de CUT-version, 80€/5 voor de uncut version, 5-pack)

DOTA, dit is een 5-player game, 5vs5 evt., met matches van rond de 30 min.. goed als je korte matches wilt spelen. Verder bouwt het natuurlijk door op de voor jullie bekende warcraft franchise

Verder zijn de hierboven genoemde games ook in bundels te koop, de eerste in een 4 of 5 pack (de game voor 4-5spelers tegelijk) en de 2e in een 2-pack (game+addon)

Beide games kennen een online downloadsysteem, waarna als de games geregistreerd zijn, het altijd online weer gedled kan worden. ( resp. steam, blizzardownloader)

Let wel, L4D 2 is al aangekondigd dus je koopt een game die tegen kerst alweer een nieuwe deel heeft.. maar voor 10€-15€ is t geen slechte koop.

ET:QW is ook een goedkoop alternatief van ong 6-7€ per game, mits je goed zoekt;)

Weet niet of reclame maken mag, anders had ik wel links naar shops, buitenlandse shops/gamekeyshops, die de bovenstaande games voor desbetreffende prijs aanbieden.

@Only.Holoris: ET:QW.. heeft dat nog een community dan? ik dacht altijd dat de game behoorlijk uitgestorven was.. kan jij of iemand anders hier misschien een toelichting over geven, eventueel gestaafd met statistiek van hoeveel spelers er nog op de servers rondlopen? Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:16

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Dikzak schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:34:

Ook meende ik dat er iets was waarmee je kon bijhouden welke vrienden wat spelen, xfire of zoiets. Wat is jullie ervaring hiermee?
Klopt.

http://www.xfire.com/

Het zat bij een spel, en werd automagisch (en zonder vragen :( ) geïnstalleerd. Ik heb het even bekeken en verwijderd (vanwege geen vrienden :P ) maar het leek me bruikbaar indien je een volle guild/clan/kinship/whatever hebt, die je graag wil bijhouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 13:51

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

Demigod.. super spel en leuke level elementen.. geen farmen en zo maar toch een vleugje pvp met levelen

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Rylo schreef op zondag 14 juni 2009 @ 20:10:
L4D, Left 4 Dead van valve, dit is een 4 player coop-game.. evt ook 4vs4 te spelen! (10€ voor de CUT-version, 80€/5 voor de uncut version, 5-pack)
Inderdaad! Dat is echt eenm aanrader inderdaad :)

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pkunk schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:26:
[...]

Inderdaad! Dat is echt eenm aanrader inderdaad :)
Gaan jullie alleen niet een HEEL klein beetje voorbij aan het feit dat ts vertelde niet echt een bijzonder PC te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 23:22
team fortress

guildwars

[ Voor 15% gewijzigd door P-Nut op 16-06-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 09:56:
[...]

Gaan jullie alleen niet een HEEL klein beetje voorbij aan het feit dat ts vertelde niet echt een bijzonder PC te hebben?
neuh.. ik speel het hier op m'n werk ook met een crap computer pentium D 2Ghz met radean X300. prima te doen in een lage resolutie

Hallo met Tim

Pagina: 1