Ik zoek een programma of fatsoenlijk grote mappen FLAC's en MP3 door elkaar af te spelen en in een library te houden. iTunes met plugin werkt, maar is traag en je moet elke map los importeren met een speciaal progje(makkelijker heb ik het niet kunnen krijgen.... en dit is omslachtig idd
)
Cog werkt niet stabiel en is ook traag.
VLC klinkt leuk maar werkt voor geen ene meter voor veel bestanden en is dan ook instabiel.
Amarok2beta is ook instabiel en werkt traag. Maar wel beter dan die andere 2!
Songbird.... Rampprogramma, nog steeds slecht geprogrammeerd lijkt het
moet veel gebeuren als ze echt iets willen betekenen.
Voor de rest heb ik weinig FLAC afspelende programma's gevonden. Zowel online zoeken als advies vragen aan andere MACcers.. Die willen maar 1 ding eigenlijk en dat is iTunes
Oh ja ik wil graag mijn FLACjes behouden ivm mijn MP3 speler
Die heb ik gekocht voor zijn flac functie en het is zonde om die functie niet meer te gebruiken uiteraard 
Ben sinds 2 maand overgestapt en dit is eigenlijk het enige wat ik nog echt mis
De rest werkt perfect eigenlijk
Cog werkt niet stabiel en is ook traag.
VLC klinkt leuk maar werkt voor geen ene meter voor veel bestanden en is dan ook instabiel.
Amarok2beta is ook instabiel en werkt traag. Maar wel beter dan die andere 2!
Songbird.... Rampprogramma, nog steeds slecht geprogrammeerd lijkt het

Voor de rest heb ik weinig FLAC afspelende programma's gevonden. Zowel online zoeken als advies vragen aan andere MACcers.. Die willen maar 1 ding eigenlijk en dat is iTunes
Oh ja ik wil graag mijn FLACjes behouden ivm mijn MP3 speler
Ben sinds 2 maand overgestapt en dit is eigenlijk het enige wat ik nog echt mis

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 12-06-2009 11:23 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker