Paypal & Ebay - alleen maar kunnen betalen via E-Checks

Pagina: 1
Acties:

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-01 20:01
ik koop als sinds 2007 producten op ebay via paypal, nooit problemen mee gehad. ik heb mijn bankrekening gekoppelt aan paypal zodat ik gewoon iets kan kopen op ebay zonder saldo op mijn paypal rekening, paypal betaalt het voor mij en paypal haalt zelf ~5 dagen later het geld van mijn rekening af.
meestal verzend de verkoper het dus bijna meteen.

helaas,
sinds kort kan ik op ebay alleen via E-Checks betalen, hier wordt dus eerst het geld van mijn bankrekening afgehaalt en dat op mijn paypal gezet en dan pas krijgt de verkoper het geld.
helaas duurt dit dus ~5 dagen.

is het mogelijk om op ebay nog steeds te blijven betalen via paypal zonder E-Checks?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Wildfire

Joy to the world!

Als ik Paypal goed begrijp is het gewoon een alternatieve betalingsmethode die ze bieden en dus niet de enige methode. Rechtstreeks via bank betalen moet nog gewoon mogelijk zijn, zeker omday Paypal (NL) dat zelf ook gewoon als mogelijkheid blijft vermelden.

Is je bankrekening wel door Paypal geverifiëerd? Misschien als dat niet zo is ze je tot eChecks verplichten omdat dat dan de enige garantie is dat Paypal geld van je rekening kan afhalen.

[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 13-06-2009 14:01 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• oddish2211
mijn paypal staat gewoon gekoppelt aan mijn bankrekening. als ik iets koop op ebay kan ik alleen betalen via e-checks

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 17:50

r0b

Creditcard halen en koppelen aan je PayPal rekening? Vervolgens bij de bank regelen dat het volledige saldo van de cc aan het einde van de maand van je rekening afgehaald wordt?

Anders een prepaid (heroplaadbaar) creditcard halen en deze eraan koppelen?

• oddish2211
denk niet dat een creditcard gaat lukken, ik ben nl pas 16.
maar kan het niet zo zijn dat als je nu een product op ebay zet, dat de standaard betalingsmethode paypal e-check is? en dat nu iedereen daar voor kiest? want gewoon paypal kon je makkelijk oplichten door alles te kopen, maar geen cent op je rekening te hebben.

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
Misschien dat deze thread van de eBay forums je kan helpen? Blijkbaar is er toch wat gebeurd afgelopen weken/maanden met je PayPal rekening waardoor je nu alleen nog maar met eCheck kan betalen. Want eCheck is vooral zodat PayPal veilig zit met de betaling. Misschien was je saldo ooit teweinig op je bankrekening waardoor PayPal het niet kon afschrijven o.i.d.?

[ Voor 71% gewijzigd door Accesteam op 22-06-2009 04:15 ]

Pagina: 1