Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Achtergrondkleuren webpagina's niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Graag jullie hulp voor het volgende probleem:

Internet Explorer geeft geen achtergrondkleuren weer op webpagina's; zo is op de tweakers pagina alleen de zwarte en blauwe tekst zichtbaar, maar niet de zwart / rode kleuren vd menu's. Zwart omlijnde kaders zijn ook zichtbaar. Op bijv. hyves is de niets van de gele kleur te zien. De achtergrond van alle webpagina's wordt wit weergegeven; niet omlijnde invoervelden zijn daarmee ook niet zichtbaar.

Dit probleem speelt al geruime tijd (het is de laptop ve vriend). Er wordt een onboard Ati Radeon videokaart gebruikt (xpress 1100).
Om dit op te lossen heb ik het volgende tot nu toe geprobeerd:
* Alle beeldscherminstellingen die ik kon vinden nagelopen (van kleurinstellingen t/m codering webpagina's) en veranderd om te kijken of dat effect had.
* Driver update voor de videokaart geïnstalleerd
* Internet Explorer 8 geinstalleerd;
* Java geupdate (?)
* Geruime tijd google en tweakers afgezocht (sorry voor als dit toch nog een dubbelpost blijkt te zijn).

Alvast bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

Gr. Gerard

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:57
Staan je instellingen dus als volgt? Dan zou het goed moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/12/1244843692-120.png

[ Voor 27% gewijzigd door Barleone op 13-06-2009 00:33 ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, het staat exact zo weergegeven (overigens had ik dit menu nog niet gehad)

Ook bij 'toegankelijkheid' staat er niets aangevinkt waardoor alles gewoon weergegeven zou moeten worden

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2009 00:49 ]