Toon posts:

17,3 inch notebook aangeschaft maar help me!

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 17,3 inch notebook aangeschaft maar als ik een internet pagina open komt hij niet in de juiste beeldresolutie dat ik wil! hij blijft gewoon klein en "vult" mijn pagina niet helemaal op! Dit is bij sommige pagina's weer wel en bij andere niet..kan hier wat aan gedaan worden? moet ik iets veranderen zodat ik de pagina's gewoon over mijn hele beeldscherm kan zien?
Bedankt!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat bedoel je? Ik snap er werkelijk waar helemaal niets van.
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld op maximaliseren geklikt?
Sorry, maar ik snap je werkelijk waar niet.

Welkom op GoT trouwens, ik zie dat dit jouw eerste posting is op het forum en dat je vandaag (ten tijde van schrijven inmiddels gisteren) geregistreerd bent.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:30
Ehhh....bedoel je hier soms dat je bijvoorbeeld bij tweakers.net aan de linker en rechter kant zwarte/grijze balken hebt?

[ Voor 82% gewijzigd door AlexV op 13-06-2009 09:24 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:28

Emiel1984

Made in NL

1. Wat heb je zelf al geprobeerd\opgezocht ?
2. Bij welke pagina's heb je dit 'probleem'
3. Welke browser gebruik je.

[LTS][MTS][HTS]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:02:
Ik heb een 17,3 inch notebook aangeschaft maar als ik een internet pagina open komt hij niet in de juiste beeldresolutie dat ik wil! hij blijft gewoon klein en "vult" mijn pagina niet helemaal op! Dit is bij sommige pagina's weer wel en bij andere niet..kan hier wat aan gedaan worden? moet ik iets veranderen zodat ik de pagina's gewoon over mijn hele beeldscherm kan zien?
Bedankt!
Je bedoelt dat op websites als deze aan de zijkant een zwarte achtergrond te zien is? In dat geval: Daar doe je niets aan, dat is namelijk door de mensen bedacht die de website hebben geschreven. Door de afmeting vast te zetten en de rest op te vullen met een achtergrond zorg je dat de echte pagina op elke computer hetzelfde is. En dat staat wel zo professioneel.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:45
Wat Genetx zegt dus. Als je vind dat letters te klein zijn en je het niet goed kan lezen kan je bijvoorbeeld op Ctrl-+ drukken om in te zoomen, of je kan je resolutie van je scherm lager zetten, wat meestal wel een beetje blur tot gevolg heeft.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dat aan de zijkanten dus een grijs vlak overblijft als ik een pagina zoals marktplaats bezoek! dan is de pagina niet helemaal beeldvullend! maar daar is niks aan te doen?

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:39

Eris

-

Ja dat is de keuze van de ontwerper daar kan jij niets aan doen.

Verwijderd

Topicstarter
oke! jammer ik zou het mooier vinden als het beeld was opgevult! het is namelijk een breedbeeldscherm misschien ook dat het daar aan ligt?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor! ben maar een meisje :-)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens nog een vraag! ik heb ook vista erop maar ik kan zelf niks donwloaden omdat die administrator dat moet doen ofzo? alleen ik heb alle gebruikers account al administrator gemaakt maar toch blijft hij dat zeggen dat ik geen rechten heb? en als ik naar het account van de "hoofd" aministrator ga dan kan dat weer wel? echt vet irritant

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 08:55:
ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor! ben maar een meisje :-)
dat zegt dus echt niets.

• JanJeen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-12-2025

JanJeen

3315Wp

De meeste websites zijn nog gebaseerd op beeldschermen met een resolutie van 1024pixels breedte. Daardoor past het inderdaad niet beeldvullend op je breedbeeldscherm. Alleen inzoomen of je resolutie aanpassen maakt voor jou de pagina beeldvullend, maar dat zijn minder prettige oplossingen. Nu kun je natuurlijk wel twee websites naast elkaar bekijken. :)

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb toch sterk het vermoeden dat fleur55 een doorgewinterde tweaker is die veel lol heeft met dit soort vragen stellen (als meisje, check profiel waar man staat) en alle antwoorden van goedaardige tweakers...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-12-2025

Krentenbol

Prutz0r

Jawel :+
Maar dat de website niet meer beeldvullend is komt dus door de website zelf ;)
En dat andere: Start --> Configuratiescherm --> Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht --> Gebruikersaccounts --> Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen en dan zorgen dat het vakje niet aangevinkt is en op OK klikken.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Aan de websites doe je dus niks. Breedbeeld is gemaakt om films mooi te kunnen kijken en 2 documenten naast elkaar te zetten. 2 sites naast elkaar kan ook, wat soms wel handig kan zijn ;)

Verder sluit ik het topic. Dit is verder wel erg basic natuurlijk. Probeer eens de tip van hierboven mbt tot het administrator probleem. Maar het zou eigenlijk niet moeten voorkomen...

Hoe dan ook, dit topic gaat op Slot. Als je nog problemen hebt met Windows dan kun je beter terecht in Windows Clients. Dit forumdeel is voor de laptop zelf, de hardware, bedoelt namelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.