Ik heb een probleem met het afspelen van streaming content en ik kom er niet achter waar het aan ligt.
Het probleem:
Filmpjes afspelen van rtl gemist en youtube bufferen steeds even, waarna ze weer even wachten (kan 10 seconden duren) voor ze weer verder gaan. Bij youtube is dit te overzien door de korte filmpjes, maar bij RTL gemist en de langere programmas is het irritant, omdat het filmpje daardoor enorm gaat haperen.
Wat heb ik geprobeerd:
Andere browser, gebruik zelf firefox. In IE echter precies hetzelfde.
Speedtest geprobeerd en alles is stabiel. Download nu via nieuwsgroepen, maar ook daar is de download constant. Ping is 7ms dus ook oké.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Wordt er een beetje gek van.
Specs:
Windows Vista Ultimate 64bit
Firefox inclusief laatste updates
PC specs lijken me niet relevant, aangezien het volgens mij software gerelateerd is.
Het probleem:
Filmpjes afspelen van rtl gemist en youtube bufferen steeds even, waarna ze weer even wachten (kan 10 seconden duren) voor ze weer verder gaan. Bij youtube is dit te overzien door de korte filmpjes, maar bij RTL gemist en de langere programmas is het irritant, omdat het filmpje daardoor enorm gaat haperen.
Wat heb ik geprobeerd:
Andere browser, gebruik zelf firefox. In IE echter precies hetzelfde.
Speedtest geprobeerd en alles is stabiel. Download nu via nieuwsgroepen, maar ook daar is de download constant. Ping is 7ms dus ook oké.
Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Wordt er een beetje gek van.
Specs:
Windows Vista Ultimate 64bit
Firefox inclusief laatste updates
PC specs lijken me niet relevant, aangezien het volgens mij software gerelateerd is.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd