Bij tmobile kon je toch met een prepaid sim voor 5euro onbeperkt internetten in het buitenland ? Kan het nergens meer op de site vinden , dus neem aan dat het niet meer kan ?
Het lijkt inderdaad stiekem geschrapt te zijn door T-Mobile! Vroeger stond dit er:Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:20:
Bij tmobile kon je toch met een prepaid sim voor 5euro onbeperkt internetten in het buitenland ? Kan het nergens meer op de site vinden , dus neem aan dat het niet meer kan?
Zie ook de discussie opVoor PrePaid wordt het gebruik per sessie vastgesteld en naar boven afgerond op 200 KB of een veelvoud daarvan. Bij overschrijding van 10 MB dagelijks gebruik wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 16/16 Kb/s.
http://www.telecomvergeli.../4/forum/?thread_id=25649
Klopt , was er inmiddels ook al achter gekomen .jack2 schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:43:
[...]
Het lijkt inderdaad stiekem geschrapt te zijn door T-Mobile! Vroeger stond dit er:
[...]
Zie ook de discussie op
http://www.telecomvergeli.../4/forum/?thread_id=25649
Wel een naaistreek van T-Mobile , ze hadden het op zijn minst kunnen zeggen ! veel mensen zullen waarschijnlijk nog denken dat er niks verandered is , tot ze er gebruik van gaan maken.
Het werkte uberhaupt niet goed.. Als je switchte van provider (door wegvallend signaal) dan moest je weer opnieuw 5 euro dokken..
Maargoed, ik heb er geen last van, heb gelukkig een constructie dat ik per 50MB maar 1 euro betaal
Maargoed, ik heb er geen last van, heb gelukkig een constructie dat ik per 50MB maar 1 euro betaal
Verwijderd
Plzz tell us wat die constructie is, nu ben ik ook wel geïnteresseerdtha_bulldog schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:
Vodafone Ierland
99cent/50mb/dag op de voda partnernetwerken.
Ik ga binnenkort naar Spanje, dus als ik mijn netwerk vast zet op bv vodafone of orange aldaar zou ik dus de gehele dag kunnen internetten voor slechts 5 euro? T-Mobile weet zelf ook vrij weinig over deze constructietha_bulldog schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:
Het werkte uberhaupt niet goed.. Als je switchte van provider (door wegvallend signaal) dan moest je weer opnieuw 5 euro dokken..
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Is dat op prepaid of op abbo-basis? Klinkt interessanttha_bulldog schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:57:
Vodafone Ierland99cent/50mb/dag op de voda partnernetwerken.
/Edit: al gevonden. Via eBay een Ierse Vodafone prepaidkaart regelen (zoeken op Vodafone SIM Ireland). Kost je 25,- maar dat incl. verzenden en 12,- tegoed. Opwaarderen is mogelijk via Vodafone NL tegoed of via het Franse SFR.
tha_bulldog, ik zag toevallig je post. Dank daarvoor
Normaliter surf ik hiervoor naar sites zoals internetten.com en metjelaptoponline.nl. Van de sites werd ik niet veel wijzer, maar kwam ik uit op vakantiebellen.com met een recent bericht over internetten in het buitenland.netblade schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:16:
[...]
Ik ga binnenkort naar Spanje, dus als ik mijn netwerk vast zet op bv vodafone of orange aldaar zou ik dus de gehele dag kunnen internetten voor slechts 5 euro? T-Mobile weet zelf ook vrij weinig over deze constructie
Bij T-Mobile zit je in ieder geval het meest veilig al zijn dit prijzen van een mobiel internet abonnement. Ik raad je aan gewoon de prijzen op te vragen bij de providers.
[ Voor 12% gewijzigd door DaMarcus op 03-07-2009 11:02 ]
Nou, als je veilig wilt zitten zou ik per definitie altijd prepaid kiezen. Bij een abonnement bestaat altijd de kans dat je iets over het hoofd hebt gezien en dat er bij thuiskomst een dikke rekening op de deurmat ligt.
Geldt dus ook als je in het buitenland internet via dat prepaid kaartje ?tha_bulldog schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:57:
Vodafone Ierland99cent/50mb/dag op de voda partnernetwerken.
Vindt dat een beetje vreemd namelijk...
Dat geldt voor de Vodafone-netwerken en partnernetwerken, dus ja 
Het is inderdaad spotgoedkoop als je door heel Europa heen reist en je internetten wilt.
Het is inderdaad spotgoedkoop als je door heel Europa heen reist en je internetten wilt.
Ah dat is zeker nice dan, jammer dat ik hier nu pas achter kom.DaMarcus schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:31:
Dat geldt voor de Vodafone-netwerken en partnernetwerken, dus ja
Ik ga woensdag op vakantie en het bestellen op ebay heeft geen zin dan, te laat..
Of iemand moet hem verkopen.. maja.
Ah bedankt, ik zit nu in Spanje, en inderdaad na 10 MB krijg ik een sms dat mn limiet voor de dag op is en krijg ik een verbinding waar ik net aan een beetje mee kan internetten. Helaas mag ik niet op vodafone (verreweg de beste UMTS provider alhier) maar Orange doet het ook aardig op mn hotelkamer (ook de enige plek geloof ik waar UMTS een beetje wil werken, het bereik van UMTS is totaal niet te vergelijken met Nederland waar je in nagenoeg elk huis wel een streepje op kunt vangen),DaMarcus schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:52:
[...]
Is dat op prepaid of op abbo-basis? Klinkt interessant
/Edit: al gevonden. Via eBay een Ierse Vodafone prepaidkaart regelen (zoeken op Vodafone SIM Ireland). Kost je 25,- maar dat incl. verzenden en 12,- tegoed. Opwaarderen is mogelijk via Vodafone NL tegoed of via het Franse SFR.
tha_bulldog, ik zag toevallig je post. Dank daarvoor
[...]
Normaliter surf ik hiervoor naar sites zoals internetten.com en metjelaptoponline.nl. Van de sites werd ik niet veel wijzer, maar kwam ik uit op vakantiebellen.com met een recent bericht over internetten in het buitenland.
Bij T-Mobile zit je in ieder geval het meest veilig al zijn dit prijzen van een mobiel internet abonnement. Ik raad je aan gewoon de prijzen op te vragen bij de providers.
EDIT:
Na 10MB is internet totaal onwerkbaar, timeouts, pagina's bouwen zichzelf helemaal niet op. Lekker rotzooitje bij T-Mobile, ze cappen die boel zo hard dat je niet eens meer fatsoenlijk de rabobanksite kunt openen. Hierover krijgen ze een leuke klachtenbrief van me.
[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 10-07-2009 16:22 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Ben ik nou gek of is het Vodafone Ierland feest voorbij? net 2.3mb en veel tegoed kwijt!!
Heb je het wel geactiveerd door naar 1200 te bellen?
Pagina: 1