Mrs Mach wil haar peugeot 206 uit 1999 inruilen voor een 206 cc (2002/2003) -who cares about the crisis-, maar het viel ons op dat de prijsverschillen tussen dealerbedrijven en de niet-dealerbedrijven wel enorm groot waren. Tuurlijk hou je rekening met een stuk prijsverschil, maar een verschil van circa 3000 euro voor hetzelfde type/model/km vind ik toch wel fors.
Nu ben ik ernstig wantrouwend versus autobedrijven, dus zijn we bang de bekende kat in de zak te kopen...goedkoop is duurkoop als het ware.
Is het terecht dat we zo wantrouwend zijn naar de niet-dealerbedrijven toe of nemen zij gewoon genoegen met minder marge? Of krijgen we dan ook gewoon een lagere inruilprijs ? En kun je op zaken als BOVAG of NAP voldoende vertrouwen ?
Tips much appreciated
Nu ben ik ernstig wantrouwend versus autobedrijven, dus zijn we bang de bekende kat in de zak te kopen...goedkoop is duurkoop als het ware.
Is het terecht dat we zo wantrouwend zijn naar de niet-dealerbedrijven toe of nemen zij gewoon genoegen met minder marge? Of krijgen we dan ook gewoon een lagere inruilprijs ? En kun je op zaken als BOVAG of NAP voldoende vertrouwen ?
Tips much appreciated
DUGG