Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een "parent" swf waar ik een externe swf in laad.
De externe swf is een movieclip met een x-aantal frames. In de parent doe ik het volgende:
Als ik echter op de knop klik wil hij niet naar frame 20 springen in de externe SWF. Frame 1 t/m 19 bestaan uit een animatie met op het laatste frame een gotoAndPlay(1);, frame 20 t/m frame 39 bestaan uit een animatie met op het laatste frame een gotoAndPlay(20); en frame 40 tm frame 60 doen hetzelfde.
Edit: Heb in loadcomplete het volgende toegevoegd en getraced of ik informatie uit mijn externe SWF kan halen en dit gaat wel...:
Ik heb een "parent" swf waar ik een externe swf in laad.
De externe swf is een movieclip met een x-aantal frames. In de parent doe ik het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| var externalSWF:MovieClip; var loader:Loader = new Loader(); var external:URLRequest = new URLRequest("Target.swf"); loader.contentLoaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, loadComplete); knop.addEventListener(MouseEvent.CLICK, klik); loader.load(external); function loadComplete(event:Event):void { addChild(loader); externalSWF = MovieClip(loader.content); externalSWF.gotoAndPlay(20); } function klik(MouseEvent:Event):void { externalSWF.gotoAndPlay(20); } |
Als ik echter op de knop klik wil hij niet naar frame 20 springen in de externe SWF. Frame 1 t/m 19 bestaan uit een animatie met op het laatste frame een gotoAndPlay(1);, frame 20 t/m frame 39 bestaan uit een animatie met op het laatste frame een gotoAndPlay(20); en frame 40 tm frame 60 doen hetzelfde.
Edit: Heb in loadcomplete het volgende toegevoegd en getraced of ik informatie uit mijn externe SWF kan halen en dit gaat wel...:
code:
1
| externalSWF.addEventListener(MouseEvent.CLICK, klik); |
[ Voor 9% gewijzigd door Kayshin op 12-06-2009 13:46 ]