[ABO] kort lopend abo of iets anders ?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Ik zit even goed na te denken wat te doen, maar ik kom er niet uit :) Heb vorig jaar een iPhone 3G gekocht bij tmobile, maar dit contract word nu ontbonden ivm slecht bereik in mijn wijk.
Nu ben ik aan het kijken naar de Palm Pre waar absoluut nog niets duidelijk over is wanneer deze naar Nederland komt. Voor de rest vind ik de gsms op het moment allemaal niet heel interessant.

Wat nu als ik een sim only abo ofzo afsluit bij Vodafone voor 1 jaar voor 10 euro per maand. Stel nu dat vervolgens in oktober de Palm Pre uitkomt. Kan ik dan mijn abo op vodafone op dat moment afkopen voor de nog 8 maanden te gaan en ben ik dan ook gelijk contractvrij en kan het nummer geporteerd worden ?

Of zijn er dus abo's die maar 6 maanden lopen ? Volgens mij niet he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Koop je toch beltegoed kaartje? Als je het risico niet wil nemen zit je daar teminste safe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Megamind schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:37:
Koop je toch beltegoed kaartje? Als je het risico niet wil nemen zit je daar teminste safe mee.
Ook al aan gedacht :) maar zover ik heb gelezen kan je niet prepaid tmobile overzetten naar vodafone prepaid.

edit: kan dus wel lees ik net. Denk dan dat dit (of het Ben abo van hieronder) de beste optie is.

[ Voor 13% gewijzigd door enzoronald op 12-06-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:03

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik weet dat Ben abo's heeft zonder vast contract, opzeggen kan om de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit is iets dat je zelf zal moeten beslissen. Er is meer dan genoeg informatie te vinden, waarmee je keuze kan vergemakkelijken. Zoek met de search, zoek met google en maak je keuze. Succes!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.