Toon posts:

correct is niet correct!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 625 views

Verwijderd

Topicstarter
2 dagen geleden een camera gekocht bij correct. Nu is hij bij de media markt 100 euro goedkoper!!!! wanneer je de klanten service belt gedraagt de verkoper zich defensief en gaat erg laconiek met mijn klacht om. " We gaan er niks aan doen en dan had u maar beter moeten opletten" was de reactie. Ik koop nooooit meeer wat bij deze afleggers!!!!!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

En waarom zou Correct volgens jou dezelfde prijs als de media markt moeten hanteren? Het lijkt me logisch dat sommige producten bij andere winkels goedkoper kunnen zijn, het is aan jou om daarvoor rond te neuzen :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

En je registreert je op Tweakers.net alleen om dit te melden?

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-01 10:52
Naast dat dit een zinloos topic is dat zometeen een slotje zal krijgen, heeft de winkel natuurlijk heel normaal gereageerd. Er zijn verschillende winkels met verschillende prijzen. Zolang een winkel geen "laagste-prijs-garantie" heeft gegeven, is er natuurlijk niks aan te doen. Als je de camera nog ingepakt in originele verpakking hebt met aankoopbewijs, kun je het eventueel terugbrengen, maar aan je reactie te lezen heb je hem al gebruikt, gewoon jammer dan.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Eerder een fout van jou, en daar heeft de koper volledig gelijk in. Als je online gekocht hebt moet je ook je rechten weten, en dat is dat je zonder opgaaf van reden het product terug mag sturen binnen 8 dagen, en je geld dan terug moet krijgen. Neemt niet weg dat jij op dat moment dat geld er voor over hebt, dus zeuren vind ik een beetje raar. Correct handelt hier normaal, en heeft ook nog eens gelijk. (ik ga er vanuit dat je zijn reactie een beetje aandikt..)

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:30

PoweRoy

funky!

Is toch jouw fout :D

Jouw uurtarief voor je werk is toch niet hetzelde als bij een ander werkgever :? Werkgever bepaald dit. Net zoals winkels. Niet winkels onderling

[This space is for rent]

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:16
Dat lijkt me inderdaad vrij logisch. Ik ken correct niet maar er zijn niet veel (particuliere) winkels die aan de prijzen van de mediamarkt kunnen tippen.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 19:53
Je besteld een camera en gaat akkoord met de prijs.

Eigen schuld dus.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 11:48

TommyGun

Stik er maar in!

Had je maar beter elders moeten kijken.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Dat is leergeld.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je mag alles ruilen wat je op afstand koopt afaik. Retourneer het dat je het product niet wil en ga naar de MM?

Probleem opgelost

Xbox Live ID:Notna8310

• remco_k
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:26:
2 dagen geleden een camera gekocht bij correct. Nu is hij bij de media markt 100 euro goedkoper!!!! wanneer je de klanten service belt gedraagt de verkoper zich defensief en gaat erg laconiek met mijn klacht om. " We gaan er niks aan doen en dan had u maar beter moeten opletten" was de reactie. Ik koop nooooit meeer wat bij deze afleggers!!!!!
Dus kan je vaststellen dat jij de fout hebt gemaakt ergens een camera te kopen die €100,- duurder is als elders.
Ik snap eigenlijk niet waarom je staat te klagen bij Correct, je moet bij jezelf zijn.

Alles kan stuk.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01 19:33

leuk_he

1. Controleer de kabel!

http://www.correct.nl/age...php?DIRECTORY=info&PAGE=5

prijsgarantie..

ze zeggen niet wat ze WEL garanderen... heel grappig.

dus product terugbrengen, en opnieuw kopen voor de lagere prijs?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Notna schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:32:
Je mag alles ruilen wat je op afstand koopt afaik.
Klopt bijna (supplies en software bijvoorbeeld niet), maar ik kan uit dit topic niet opmaken dat ze het ook echt online gekocht heeft. Correct is een vrij grote fysieke winkel in Rotterdam, dus ze kan het ook op de ouderwetse manier gekocht hebben :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gizz op 12-06-2009 10:34 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
Nou een beetje winkel geeft jouw gewoon het verschil terug.

Ben zelf al paar keer terug geweest namelijk.

Kijk of je brengt het product terug en krijgt geld of waardebon of ze geven het verschil terug.
Maar de MM stunt vaak met prijzen om mensen te lokken dus ik snap dat niet iedere winkel zich daaraan gaat conformeren.

Je moet eigenlijk ook stoppen met kijken naar prijzen van het product als je het eenmaal gekocht hebt ;-)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Is gewoon zuur zoiets, hebben onze TV destijds bij een elektronicazaak gekocht, kregen 200 euro korting. Een dag later kregen we de folders aangeleverd die de volgende week verspreid moesten worden: mediamarkt had dezelfde TV 300 euro goedkoper dan het door ons betaalde bedrag na verschaffen van de korting.
Doe je niks aan. Sowieso is Mediamarkt een winkel die erg veel met partijen en wazige import handelt. Grote kans dat MM gewoon ergens een pallet camera's in een partijtje heeft opgekocht in het buitenland, terwijl correct gewoon netjes elke keer die camera's per 3 of 6 stuks bij zijn groothandel bestelt.

• Orion84
  • Laatst online: 18:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Eenvoudige ervaringen met winkels horen niet in het Shopping Forum (en zeker niet op deze manier), maar kunnen gewoon in de Shop Review. Al zul je wel even geduld moeten hebben tot de 14 dagen na registratie voorbij zijn zodat je een review kan plaatsen.

Hopelijk ben je tegen die tijd ook weer een beetje afgekoeld, want als je je review ook op zo'n schreeuwerige manier schrijft zal ie niet lang online staan vrees ik.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.