Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Schadeformulier auto

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb vanmorgen met een andere auto een "spiegel-botsing" gehad.. zijn spiegel was kapot en mijne was gewoon ingeklapt.

Nu had ik haast en heb ik mijn gegevens op het schadeformulier ingevuld en ondertekend met hoe het voor mij gegaan is en heb een kopie meegenomen (hij had dus nog niks ingevuld) (dat moest ook nog... achteraf bedacht ik me dat) dom natuurlijk! nu is het een leaseauto en vroeg ik mij af... wat nu??

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tip 1: Bel met je leasemaatschappij ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

aangezien jij geen schade hebt, is het de zaak van d e tegenpartij om een compleet schade formulier aan te leveren bij de verzekering.

ik zou dit formulier zowiezo opsturen naar de leasmij met een brief waarin je uitlegt dat de tegenpartij niet het formulier heeft ingevuld.

op een moment krijgt jou verzekering een volledig forumlier van de tegenpartij en aangevuld met jouw formulier is dat genoeg om de scahde af te handelen.

ik ben zelf een formulier kwijt geraakt, en heb toen op verzoek van de leasemij alleen mijn gegevens ingevuld, ze hadden daar het formulier van de tegenpartij, en alleen mij helft was genoeg om de schade af te handelen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je niet eens een telefoonnummer van de tegenpartij? :?

Ik heb ooit iets soortgelijks gehad, ik heb toen zijn telefoonnummer ge-eist. Uiteindelijk is dat wel goed gekomen. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Jawel,

Ik zal hem even bellen op het moment dat het nodig is. Net even de leasemij gebeld en ik moet het ff na laten kijken bij de schadehersteller mbt mijn schade.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52
offtopic:
WI->VV
Pagina: 1