Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win XP] applicatie start op op scherm 2 melding op 1

Pagina: 1
Acties:

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 16:47
Zoals tt zegt.

we hebben hier een applicatie die op 7 pc's perfect werken zoals het in gedachten is.

situatie is als volgt.

desktop met 2 schermen, links primair (vanaf nu 1) rechts secondair (vanaf nu 2)

applicatie word op de werkende pc's opgestart en het login scherm word op 2 weergeven.

hierna word er ingelogd onder $user en opent het programma zichzelf netjes ook op 2.
tevens krijgt dit programma ook push messages binnen via sms, dit komt op de werkende pc's netjes op 2 terecht.

ik heb 2 pc's welke het dus niet doen zoals het moet, wat er gebeurd is het volgende.

applicatie word opgestart en het login scherm opent op 1, vervolgens logt $user in en opent het programma netjes zoals het hoort op 2 klinkt goed zou je denken?

helaas komen de push messages ook op 1 terecht en dit is nu juist niet wat er moet gebeuren.

iemand enig idee waarom/hoe dit komt en hoe het op te lossen is.

wat ik al gedaan heb:

1 : login scherm (alleen waar je $user kan invoeren) verslepen naar 2 en dan opstarten/afsluiten/opstarten = nogo

2 : de push messages verslepen van 1 naar 2 en dan accepteren = nogo

tevens moet ik erbij zeggen dat extra software installeren geen optie is omdat er dan simpelweg met de reactie ''maar het werkt toch op de 7 andere pc's ?'' word gereageerd.

ik moet er nog bijzeggen dat het splash screen wat achter het login scherm zit niet te verplaatsen is en ik gok dat het hem hierin zit maar kom er niet uit hoe ik deze kan forceren om op 2 op te starten.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is eigenlijk niet echt een oplossing, maar maak een image van een goede machine en zet die erop?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 16:47
ook aan gedacht maar helaas staan er teveel verschillende aps op om dit mogelijk te maken

edit : inmiddels valt mij ook op dat alle programma's met een splash scherm opstarten op scherm 2 bij de werkende pc's het lijkt er dus op dat deze op de een of andere manier primair zijn gemaakt zonder dat de taakbalk hierop word gezien.

[ Voor 57% gewijzigd door AjDuLion op 12-06-2009 09:42 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 21:35
Ik dacht, als je de taakbalk weer naar het primair scherm toe sleept, dan de monitoren primair en secundair omwisselt dat hij opeens wel alles pakt. Ook al geprobeerd om even te wisselen van primair en dan weer terug?