Toon posts:

Nieuwe monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik zoek een nieuwe monitor voor zo'n 300 euro en hopelijk kunnen jullie mij daar wat in sturen want ik heb geen idee hoe het zit met de laatste technologieën op dat gebied. Wat ik nodig heb is een beeldscherm voor mijn computer, maar waar ik ook tv op kan kijken en kan xboxen. Ik heb een xbox elite dus met de hdmi aansluiting dus ik zoek eigenlijk het liefst een hd monitor.

Ik hoop van jullie te horen, in ieder geval alvast bedankt!
Broos

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Staat er hier niets tussen: **LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even het web afgezocht. De samsung syncmaster 2333HD is dat wat?
23 inch is voor mij ruim voldoende. En hij heeft HD en alle aansluitingen die ik nodig heb voor zowel xbox, tv en pc.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je zelf de moeite niet neemt om je in te lezen en om je eisen wat uitgebreid te bepalen is het geen wonder dat je het bos door de bomen niet kunt zien. Begin dus met eens stil te staan bij wat jij belangrijk vindt (denk daarbij aan formaat, aan resolutie, aan aspect ratio, aan contrast, aan response time, aan glanzend vs matcoating, aan kijkhoek en kleurechtheid (en dus paneeltype), aan aanslutingen etc en natuurlijk aan budget), dan zul je merken dat je opeens veel minder hoeft te kiezen en er waarschijnlijk maar een paar schermen uitrollen die je dan zelf kunt gaan bekijken om een oordeel te vellen.

Gelukkig hebben we wat info voor je om je daarbij te helpen:
**LET OP** Welke monitor moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.