Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WMP] .asx-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een probleem met WMP 11 op een Vista-systeem. Van de een op de andere dag kan ik geen .asx meer afspelen met WMP, best irritant omdat ik bijvoorbeeld veel naar de webplayer van 3FM luister en dat nu dus via WMP niet meer mogelijk is. Ook uitzendinggemist.nl bijvoorbeeld pakt ie niet meer.

Heb al wat dingetjes geprobeerd, maar ben hier niet echt wijs in dus vandaar dat ik hier maar eens ga vragen. Hopelijk lost het zich met jullie hulp op.

Groet

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:50

CoolGamer

What is it? Dragons?

Staat .asx nog wel toegewezen om geopend te worden door Windows Media Player? Zo niet, moet je dat even herstellen. Best kans dat het daarna wel weer werkt.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 21:57
Je hebt nog geen antwoord op TheCoolGamer gegeven. Heb je dat geprobeerd?
Verder wens ik je succes, ik kan je helaas niet helpen.

[ Voor 118% gewijzigd door Barleone op 18-06-2009 20:37 . Reden: volledige edit, want info had geen nut ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Verwijderd

Topicstarter
De link van 3FM is 't zelfde, die is niet veranderd. Ik kan die stream namelijk wel openen via wimamp, maar gaat ook om bijvoorbeeld uitzending gemist.

In opties -> netwerk staat alles aangevinkt.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/4217/optiesnetwerkwmp.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/3432/wmpprobleem.th.jpg

Hoop dat iets meer duidelijkheid geeft

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die er iets mee kan, of nog vragen heeft erover, dan kan ik jullie antwoord geven. Begint namelijk te irriteren dat ik online niks meer aan WMP heb.
Pagina: 1