Toon posts:

(van pc naar tv) 2de wilt niet inschakelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

Ik ben al heel de avond aan het proberen om mijn scherm te klonen naar mijn LCD-tv,

Maar ik krijg mijn "2de" beeldscherm niet aan,
Ik krijg hem niet uit het grijze gedeelte:

Afbeeldingslocatie: http://img13.imageshack.us/img13/4784/vanpcnaartv.jpg

Als ik hem wil "gekoppeld" maken, en toepassen doe, komt hij er achterna weer grijs..???

Ik ben wel zeker dat het werkt met mijn LCD-tv, want ik kan wel van tft-scherm naar mijn LCD-tv scherm wisselen, en dat lukt wel,

Maar klonen wilt niet lukken???

Heeft iemand enige raad, of tips?

PS: als het niet duidelijk is, je zegt het maar, ik leg het dan wel beter uit ;)

Grts Marijn, bedankt bij voorbaat

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 20:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

Kijk eens in CCC, optie Display Options, vakje "if my device is not detected", vinkje voor "Force TV detect". En als je met een component kabeltje verbind ook de onderste optie aanzetten.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
DeTeraarist schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 06:05:
Kijk eens in CCC, optie Display Options, vakje "if my device is not detected", vinkje voor "Force TV detect". En als je met een component kabeltje verbind ook de onderste optie aanzetten.
Dank u voor je hulp, maar het werkt nog steeds niet als ik die beiden aanvink.
Ik werk wel via s-video(gele kabeltje) zoals je zegt, maar tevergeefs,

Maar als ik die beiden aanvink, detecteert hij wel een twee tv-schermen, een tv en andere lcd:

Afbeeldingslocatie: http://img355.imageshack.us/img355/2149/vanpcnaartv2.jpg

Zelf de LCD, kan ik niet swappen, werkt niet eens...(als ik werk met 4pin s-video krijg ik wel beeld met de lcd-tv, maar zwart-wit),

Maar klonen lukt nog steeds niet!

hoop dat het beetje duidelijk is..

mvg Marijn

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 20:41

DeTeraarist

#Boots2Asses

volgens mij kun je nu nog op die disabled schermen links of rechts-klikken, volgens mij kun je ze dan enablen. Ik heb al diverse keren gezien dat CCC op rare plekken in ene een context menu aanbied.

edit: zie net ook dat er onder de disablede schermen ook staat: "To make changes, drag or right-click the display icons".

[ Voor 23% gewijzigd door DeTeraarist op 12-06-2009 23:56 ]

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
DeTeraarist schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:54:
volgens mij kun je nu nog op die disabled schermen links of rechts-klikken, volgens mij kun je ze dan enablen. Ik heb al diverse keren gezien dat CCC op rare plekken in ene een context menu aanbied.

edit: zie net ook dat er onder de disablede schermen ook staat: "To make changes, drag or right-click the display icons".
Dat is nu net het probleem, als ik "Clone main with TV" wil doen, wilt hij niet werken,...

Als ik "enable" doe, refresht hij gwn eens en is het terug grijs, dus niet "enabled".

Waarom lukt niet dit is mijn vraag..?

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien een fout zijn aan mijn nieuwe graka: asus hd4890?

grts
Pagina: 1