Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat een van jullie me kan helpen, ik heb sinds januari een FW21M waar ik erg tevreden mee ben. Het enige waar ik mee zit is dat de bluetooth niet werkt. Wanneer ik m'n gsm verbinding laat maken met de FW, krijg ik de melding dat een bluetooth apparaat verbinding wil maken. Vervolgens herkent de FW mijn gsm niet, ik krijg dus geen verbinding. Ik heb ook al de laatste nieuwe driver geinstalleerd en de wireless staat aan, kortom van alles geprobeerd en ik weet het even niet meer. Is er misschien iemand die deze problemen ook heeft gehad, of weet wat ik eventueel fout doe, laat het me dan svp even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 21:21
Maar je telefoon zit je Bluetooth wel? Want het wil niet altijd met telefoons en dergelijke omdat hun eigen software zoals de Nokia Suite soms vereisen volgens mij. Dus, heb je dat wel geïnstalleerd. Als ik het zo lees werkt je bluetooth namelijk wel, maar heb je een fout in je configuratie.

Overigens, maak voor problemen een apart topic aan, maar ga niet crossposten.....
Verwijderd in "[Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor je reactie, ik zal eens op de Samsung site (voor mijn gsm) kijken. Mijn gsm werkt nl wel icm de Parrot bluetoothset in mijn auto, dus ik denk dat het probleem niet in de telefoon zit! Sorry verder voor het crossposten, ik had al het vermoeden dat er iets niet helemaal goed gegaan was, is niet bewust gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Samsung vereist volgens mij inderdaad software, de oude modellen in ieder geval weet ik uit ervaring.

Edit:
PCStudio heet het programma en je vind het [url=http://nl.samsungmobile.com/supports/softwaremanuals/pcStudio31.do?pc_studio=PCStudio3.1]hier[url].

[ Voor 44% gewijzigd door Rupie op 15-06-2009 18:25 ]

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig, bedankt voor de tip Rupie, het ziet er naar uit dat dit gaat werken!