Website maken, feedback?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik ben op het moment op zoek naar een bedrijf of persoon die een full css html met plugins kan opzetten ( kleine site )

Ik heb al redelijk wat requests gedaan maar ik ben beniewd of iemand dit al eens heeft gedaan, en welke bedrijfen of als je een persoon kent, je blij met het resultaat hebben gemaakt en de communicatie bijvoorbeeld goed ging.

Als ik 5 bedrijfen een request geeft rolt er bij elk bedrijf een andere website uit bijvoorbeeld, dus enige feedback van waar of wie het, kort gezegd, goed kan?

het moet design + scripting zijn. de design zal een klein, zeer kleine rol spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
GoT lijkt me nou niet echt de plaats hiervoor. Er is meer dan voldoende te vinden op internet en behalve dat iedereen hier nu zijn/haar eigen danwel favo bedrijfje gaat lopen roepen zie ik weinig heil in dit topic.

Verder is het de normaalste zaak van de wereld om her-en-der een offerte op te vragen; wat let je? Als je zélf zorgt voor een duidelijke requirements komt er overal (min-of-meer) een vergelijkbaar resultaat uit rollen; heb je alleen een "kleine site met wat css en 'plugins'" als omschrijving dan is het nogal wiedes dat je overal andere dingen te horen krijgt.

En tot slot zie ik niet wat dit topic in WEB doet (Waar hoort mijn topic?).

offtopic:
Bedrijven...

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 11-06-2009 23:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.