Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
L.S.

Ik beschik nu al een jaar over mijn 8 Gigabyte Nokia N95 en ik moet eerlijk toegeven dat ik zeer over deze telefoon te spreken ben. Ten eerste beschikt de N95 over een goede fotocamera en maakt hij zeer degelijke video's dankzij een Carl Zeiss lens van 5.0 Megapixel. Ten tweede is het mogelijk om het 8 Gigabyte geheugen vol te stoppen met allerlei "entertaining" apps. en andere media bestanden. Dit kunnen (naar MP4 geconverteerde) filmpjes, muziek albums of spellen zijn. Verder ben ik mede dankzij Youtube te weten gekomen dat mijn N95 ook als Wii remote kan functioneren. Erg interessant allemaal. Uiteraard beschik ik over veel van de bekende applicaties zoals: Youtube, Opera Mini Browser, DivX Player, Google Maps & eBuddy.

De Nokia N95 beschikt over een eigen game platform genaamd N-Gage. Hier kan je je voor aanmelden om vervolgens met andere N95 gebruikers online te gamen. Er zijn verschillende spellen waar je uit kan kiezen en d.m.v veel te winnen kan je credits innen en hoger in de "rankings" klimmen. Ik reis veel en zit daarom ook vaak tegen andere mensen te racen of te snaken.Omdat N-Gage door veel N95 users gebruikt wordt zijn niet alle spellen gratis en dien je voor sommige geavanceeerdere spellen te betalen. Over het algemeen zijn deze wel van goede kwaliteit en bieden ze genoeg afleiding gedurende lange reistijden.

Om nog verder in te gaan op de specificaties van de image capturing functies van de N95 is het leuk om te weten dat er van alles mogelijk is met de foto's en filmpjes die je neemt. Rechtstreeks uploaden naar Youtube, Hyves en Facebook is allemaal mogelijk. Foto's kunnen direct verzonden worden via de mail en de mobiele (Blackberry, iPhone, N95) gebruiker kan deze meteen ontvangen en bekijken. Hiermee wordt ook de compatibiliteit met andere Multimedia telefoons bewezen waar het bij anderen aan ontbreekt.

Dit alles maakt voor mij de N95 een waar “multimedia station” waar nog veel en veel meer bij komt kijken.

Mvgr. Robert

P.S. Als iemand nog tips, suggesties of vragen heeft, reageer gerust!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat wil je hiermee bereiken? Als je ervaringen zoekt/wilt delen, dan is daar al een prima topic voor.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

* Hooglander1 stuurt Robert naar http://tweakers.net/productreview/manager

Daar kan je een productreview aanmaken :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben net nieuw op tweakers weet je misschien waar ik dit dan beter zou kunnen posten?

gr

Verwijderd

Topicstarter
geezzz, iedereen is er snel bij.. ok thanks 4 the link!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je kan hem hier aanmaken om heel precies te zijn

http://tweakers.net/productreview/manager/209853

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mocht je een review willen posten, dan kun je het linkje volgen wat Hooglander1 je gaf. Mocht je je ervaringen willen delen in het grote topic waar alle andere Tweakers met een N95 posten, dan kun je in Nokia N95 (8GB) - Deel 10 terecht.

Misschien wil je wel beide, dat kan ook :Y)

Dan sluit ik nu dit topic, en vertrouw ik erop dat je je weg weet te vinden naar de juiste delen van T.net/GoT om je ervaringen te posten. Mocht je nog meer informatie willen, kun je mailen of DM'en.

En alsnog, welkom op GoT :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.