Toon posts:

Even lachen? Bekijk deze race game trailer!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.487 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat ff op Gamershell te kijken of er nog leuke nieuwe demo's uit waren gekomen, toen m'n oog viel op een demo van X Motor Racing. Ik dacht 'Laat ik eerst eens even de trailer bekijken...' Dus ik start trailer nummer 2 op. Je ziet daarin een auto een weg afrijden (nou ja...), vervolgens blijkt er een beekje te zijn (ai ai ai) en dan draait de auto weer om om weer eh... terug te rijden. Ja, dat is alles. Maar moet je eens zien hoe dat dan gaat... Ik lag echt dubbel!!! _/-\o_ Moet deze trailer serieus mensen overhalen de game te kopen of eh...? 8)

Ik denk dat ik toch maar voor Fuel kies... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:14
Deze trailer is bedoelt om een indruk van het spel te even :)

Verder best knap gedaan..voor een spel waar geen groot budget voor beschrikbaar was..

[ Voor 43% gewijzigd door Hellsystem op 11-06-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:35
Damn!

:P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hellsystem schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:25:
Deze trailer is bedoelt om een indruk van het spel te even ;)
Nou, da's HEEEEEEEEEEEEEL goed gelukt! :P Je zou 'm haast gaan kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Haha, wat een boutgame :')

edit:
@Hilgo: Need for speed Pro Street is ook uit 2007, vergelijk es ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Martin op 11-06-2009 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:50

hilgo

Clear your mind of can't.

Niet gek voor een spel uit 2007 :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach ja, demo versie 1.13, die 8 juni j.l. is uitgekomen, zal vast veel en veel beter zijn... O-) :z ;)
Martinator schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:28:
@Hilgo: Need for speed Pro Street is ook uit 2007, vergelijk es ;)
Wat dacht je van DiRT. Daarin hoef je niet om te draaien voor een beekje. En daarin kom je binnen 1 seconde die heuvel wel weer op! :9

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar ondertussen wel een topic hebben gemaakt over een ander spel dat veel simpeler is en dat helemaal gaan ophemelen?
Dit spel is gemaakt door een onafhankelijke studie dat niet een miljoenen budget heeft. Toch best knap dat ze zo'n spel kunnen maken.

Puur een topic openen om een spel en zijn makers af te zeiken, zeker als het geen grote commerciële studio is die er achter zit, is in mijn ogen echt zielig en komt enorm arrogant over. Leuk dat je het grappig vind maar dit is gewoon kinderachtig, echt niveau basisschool. Je zou verwachten dat je dat wel voorbij zou zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:32:
Wat dacht je van DiRT. Daarin hoef je niet om te draaien voor een beekje. En daarin kom je binnen 1 seconde die heuvel wel weer op! :9
Moet jij voor de grap eens met zo'n auto (snelle sportwagen, totaal geen offroad) een beekje in gaan die dieper is dan de auto hoog is. Of een heuvel oprijden op een enorm zanderige weg waar je dus amper grip hebt. Dit spel zit qua physics anders behoorlijk goed in elkaar. Ben je echt zo dom dat je denkt met een soortgelijke wagen in real life dwars door zo'n beek te kunnen rijden? Of op volle snelheid zo'n heuvel op te schieten?

[ Voor 76% gewijzigd door Tsurany op 11-06-2009 20:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-08 23:14
..

[ Voor 116% gewijzigd door Hellsystem op 11-06-2009 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:05

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Haha ik wist niet dat dit door studenten gemaakt was!
Toch zie je hem aan het eind al een stukkie beter rijden als in het begin.. dus oefening baart blijkbaar kunst :+
Laten we het er op houden dat dit spel gewoon realistisch is. Respect aan de rallyrijders dus :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:32:
Maar ondertussen wel een topic hebben gemaakt over een ander spel dat veel simpeler is en dat helemaal gaan ophemelen?
Dit spel is gemaakt door een onafhankelijke studie dat niet een miljoenen budget heeft. Toch best knap dat ze zo'n spel kunnen maken.

Puur een topic openen om een spel en zijn makers af te zeiken, zeker als het geen grote commerciële studio is die er achter zit, is in mijn ogen echt zielig en komt enorm arrogant over. Leuk dat je het grappig vind maar dit is gewoon kinderachtig, echt niveau basisschool. Je zou verwachten dat je dat wel voorbij zou zijn.

[...]

Moet jij voor de grap eens met zo'n auto (snelle sportwagen, totaal geen offroad) een beekje in gaan die dieper is dan de auto hoog is. Of een heuvel oprijden op een enorm zanderige weg waar je dus amper grip hebt. Dit spel zit qua physics anders behoorlijk goed in elkaar. Ben je echt zo dom dat je denkt met een soortgelijke wagen in real life dwars door zo'n beek te kunnen rijden? Of op volle snelheid zo'n heuvel op te schieten?
Je mist het punt, lolbroek. ;) Het gaat erom dat dit filmpje niemand zal overhalen dit spel te kopen. Ik zit niemand af te zeiken of zo! Ze zitten inderdaad met een verkeerde auto op het verkeerde terrein, etc. etc. maar dat doe je dan toch ook niet in een trailer...? Ze hebben ook een andere trailer, met een auto in een stad op asfalt, ziet er ook niet super uit, maar je ziet dan wat het spel een beetje kan. Maar in dit filmpje zie je wat het spel NIET kan en da's natuurlijk het domste wat je kan doen met een trailer! Ze zitten in feite zichzelf af te zeiken! 8) Maar GRAPPIG is het wel! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het anders wel nog knap :-), mooie shading en goeie physics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:36

g0tanks

Moderator CSA
http://www.xmotorracing.com/purchase.html

Personal License $50
Business License $80

8)7

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:42:
[...]

Je mist het punt, lolbroek. ;) Het gaat erom dat dit filmpje niemand zal overhalen dit spel te kopen. Ik zit niemand af te zeiken of zo!
Nee? je maakt hun trailer belachelijk en zit hun trailer af te zeiken. Je maakt een topic puur om hun trailer af te zeiken.
[...]
Ze zitten inderdaad met een verkeerde auto op het verkeerde terrein, etc. etc. maar dat doe je dan toch ook niet in een trailer...?
Dat jij niet in staat bent te zien dat dit een physics showcase is en dat ze nog geen 4x4 wagens hebben ontwikkeld... sorry maar beetje nadenken mag ook wel.
[...]Ze hebben ook een andere trailer, met een auto in een stad op asfalt, ziet er ook niet super uit, maar je ziet dan wat het spel een beetje kan. Maar in dit filmpje zie je wat het spel NIET kan en da's natuurlijk het domste wat je kan doen met een trailer! Ze zitten in feite zichzelf af te zeiken! 8) Maar GRAPPIG is het wel! :o
Het domste wat je kan doen met een trailer? Wat is het doel van deze trailer dan? Het spel verkopen of mensen informeren over het spel? Deze trailer laat aan de echte racers zien wat voor een physics systeem er in zit en wat het spel in de praktijk is.

Normaal zeikt iedereen dat een trailer geen goed beeld laat zien van het spel en puur cinematics bevat. Komt er dan eindelijk een spel waar ze gewoon ingame beelden laten zien dan lopen er weer mensen te zeiken.

En je vergelijkt het zelf met Dirt en andere spellen. Volgens mij heb je er geen moment bij nagedacht dat dit spel misschien wel geen top studio achter zich heeft staan en geen miljoenen budget heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zo te zien heeft deze demo inderdaad een bloedje realistisch physics systeempje in zich, iig qua auto/oppervlak interactie. En als je als kleine game studio zo'n game wilt maken en je kunt voor 80 dollar gelijk een bak kennis in huis halen, dan is dat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Als ze dit gewoon als techdemo hadden uitgebracht was dat misschien wat slimmer geweest. Als trailer is het inderdaad niet bijster spannend.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge jonge, wil je een keer wat luchtigs posten, gaan ze opeens bloedserieus erop in. Ja, de trailer laat zien hoe goed de physics zijn, want inderdaad: zo rijdt zo'n auto over zo'n hobbelig weggetje. Heel knap! Zelfs zonder al die miljoenen dollars! Netjes! Helemaal mee eens. Maar daar gaat het niet om! Ik ga naar Gamershell, zie staan 'X Motor Racing', ik denk 'Cool' en bekijk een trailer... en vervolgens lig ik dubbel omdat je zoiets gewoon niet verwacht! Het is gewoon uitermate komisch! En da's alles! Niets meer en niets minder.
Pkunk schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:56:
Als ze dit gewoon als techdemo hadden uitgebracht was dat misschien wat slimmer geweest. Als trailer is het inderdaad niet bijster spannend.
Dat bedoel ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zo'n even lachen topic is meer iets voor de HK denk ik.

Ik zou de game ook niet kopen na het bekijken van de trailers (heb ook nog twee andere bekeken). Het ziet er allemaal een beetje soft uit. Het zijn ook geen beta versies ofzo aan de versienummers te zien. Maak dan een filmpje waarin er geracet wordt ofzo, dan kun je ook de physics goed laten zien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 17:30

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:
Tjonge jonge, wil je een keer wat luchtigs posten, gaan ze opeens bloedserieus erop in.
Spielerij is dan ook bedoeld voor de serieuzere zaken. Voor luchtige topics is de Huiskamer beter geschikt. Aangezien dit topic hier niet echt op z'n plaats is, sluit ik 'm bij deze.

Wat de game betreft, het moge duidelijk zijn dat deze met een iets ander doel gemaakt is dan een game als Need for Speed of Grid. Zie ook Wikipedia: X Motor Racing.

@Tsurany: iets vriendelijker mag wel..

[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 11-06-2009 22:16 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.