Beste tweakers,
Eens in de zoveel tijd formateer ik mijn PC.
Zo nu ook deze keer. Maar ik stuite op een probleem. Windows vindt nu dat ik drivers moet instaleren om mijn harde schijf te kunnen bereiken!?
Hebben jullie endig idee wat ik hier aan kan doen ?
Dingen die ik geprobeerd heb:
Op een usb stick de drivers van het moederboard / harddisc ( hij herkent de drivers van het moederboard maar vervolgens er op klikken en door gaan kom ik weer bij het begin scherm en dus weer bij het zelfde probleem)
Instaleren van XP, Dit lukt ook niet
extra info:
In bios gekeken of die me harde schijf daar wel herkent (daar herkent hij me harde schijf wel)
Mijn harde schijf wordt ook herkent tijdens vista instalatie alleen niet tegen de goede grote ( ongeveer 50 gb kleiner)
Mijn setup:
intel e8500
gigabyte GA x48 DS5
4 gb ocz
spinpoint f1 HD642JJ 640 GB
sapphire 512MB 4870
Alvast bedankt voor de hulp!
MVG,
Grimmeh
Eens in de zoveel tijd formateer ik mijn PC.
Zo nu ook deze keer. Maar ik stuite op een probleem. Windows vindt nu dat ik drivers moet instaleren om mijn harde schijf te kunnen bereiken!?
Hebben jullie endig idee wat ik hier aan kan doen ?
Dingen die ik geprobeerd heb:
Op een usb stick de drivers van het moederboard / harddisc ( hij herkent de drivers van het moederboard maar vervolgens er op klikken en door gaan kom ik weer bij het begin scherm en dus weer bij het zelfde probleem)
Instaleren van XP, Dit lukt ook niet
extra info:
In bios gekeken of die me harde schijf daar wel herkent (daar herkent hij me harde schijf wel)
Mijn harde schijf wordt ook herkent tijdens vista instalatie alleen niet tegen de goede grote ( ongeveer 50 gb kleiner)
Mijn setup:
intel e8500
gigabyte GA x48 DS5
4 gb ocz
spinpoint f1 HD642JJ 640 GB
sapphire 512MB 4870
Alvast bedankt voor de hulp!
MVG,
Grimmeh