[iPhone 3G] Backup maken van alleen smsberichten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 09:39
Na een ochtend Google heb ik besloten toch hier eens navraag te doen.

Ik heb mijn iPhone gejailbreakt gehad en helaas zijn daar nog steeds sporen van zichtbaar (ik mis bepaalde standaard-iconen e.d.). Ik wil graag opnieuw starten met mijn iPhone, en dus hem volledig restoren zodra OS 3.0 uitkomt volgende week.
Nu staan er inmiddels onwijs veel smsberichten op, die ik wel graag wil bewaren.
Is het mogelijk om deze, zonder jailbreak dus, los op te slaan en later terug te zetten?
Of eventueel uit de backup halen en die daarna terug op de iPhone slepen?

Software als "Syphone" willen niet samenwerken met de laatste versies van iTunes en iPhone OS, dus daar loop ik telkens op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:54
blaCkduSt schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:05:
Na een ochtend Google heb ik besloten toch hier eens navraag te doen.

Ik heb mijn iPhone gejailbreakt gehad en helaas zijn daar nog steeds sporen van zichtbaar (ik mis bepaalde standaard-iconen e.d.). Ik wil graag opnieuw starten met mijn iPhone, en dus hem volledig restoren zodra OS 3.0 uitkomt volgende week.
Nu staan er inmiddels onwijs veel smsberichten op, die ik wel graag wil bewaren.
Is het mogelijk om deze, zonder jailbreak dus, los op te slaan en later terug te zetten?
Of eventueel uit de backup halen en die daarna terug op de iPhone slepen?

Software als "Syphone" willen niet samenwerken met de laatste versies van iTunes en iPhone OS, dus daar loop ik telkens op vast.
Heb je een Mac? Daarvoor heb je de tool phoneviewer hiermee kan je een lossebackup maken van je berichten en terug zetten. (geen jailbreak voor nodig)
Afbeeldingslocatie: http://alternativeto.net/Upload/Screens/3ca2e2ce-bdeb-4434-a267-8ea79b56dfeb_3_full.jpeg
http://www.ecamm.com/mac/phoneview/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-10 16:06
De standaard iphone backup via itunes bevat ook je smsjes.
Als je een backup maakt voordat je gaat installeren kun je deze daarna weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Piebas schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:43:
De standaard iphone backup via itunes bevat ook je smsjes.
Als je een backup maakt voordat je gaat installeren kun je deze daarna weer terug zetten.
Lees nou eens wat de TS vraagt.....
Hij vraagt ALLEEN sms ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Op zich een heel mooi programma.. Alleen ben ik bang dat hij nog niet helemaal iPhone OS 3.0 compatible is.. Hij ziet alleen mijn SMS Archive, die over het algemeen tot halfverwege maart loopt.
Hopen op een update I suppose..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:54
blaCkduSt schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 13:20:
Op zich een heel mooi programma.. Alleen ben ik bang dat hij nog niet helemaal iPhone OS 3.0 compatible is.. Hij ziet alleen mijn SMS Archive, die over het algemeen tot halfverwege maart loopt.
Hopen op een update I suppose..
Daar was ik al bang voor toen ik het poste...

Wanneer ik een update tegenkom zal ik het posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
Ho, ik zie nu dat v2.2.2 wel met iPhone OS 3.0 samenwerkt. Daarvan heb ik inmiddels de demo, die 10 van de 6600 smsjes wil tonen.. :-(
Ik had een eerdere versie (ik meen v2.1.3) "gekocht", maar die werkt er dus niet mee samen.
Toch maar een echte aanschaf overwegen..
Pagina: 1