Toon posts:

Virtual Box OSE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik heb een Acer laptop met Ubuntu 9.04 en een Intel videokaart. Ik weet dat er in Jaunty problemen zijn met de Intel videokaarten en ook een tweak helpt niet.

Hoe kan ik de schermgrootte van mijn Virtuele Linux aanpassen? Bij de settings heb het schermgeheugen op 32 gezet, maar toch zegt het programma dat het maar op 16 stata ingesteld. De Guest additions zijn geinstalleerd, maar niet configureerbaar. Normaal moet ik lmet ctrl-A de schermgrootte kunnen aanpassen.

Ik heb een Acer laptop met Ubuntu 9.04 en een Intel videokaart. Ik weet dat er in Jaunty problemen zijn met de Intel videokaarten en ook de tweak van Leo Cardinaals helpt niet.

Hints & tips aub?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Zoefff

❤ 

Het forum Film & Video draait om videocamera's en de resultaten daarvan, videokaarten horen in een ander subforum thuis. Ik geef je de meeste kans op een antwoord in Non-Windows Operating Systems, bij deze dus een duwtje die kant op! :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-01 20:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Check Howto: Install Linux Guest Additions + Xorg config eens. Howto geschreven door your truly :). Neem de xorg.conf over van het voorbeeld, en hij zou het prima moeten doen.
Zelf negeer ik die melding nu, omdat het om de haverklap komt, dus ook bij het installeren van Windows XP bijvoorbeeld, of het booten van Linux.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 13:50

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Mij is het niet helemaal duidelijk of je Ubuntu nu Virtueel draait of draai je Ubuntu op je laptop en daar op een Virtueel iets?

Als je Ubuntu virtueel draait (bovenop Windows) heb je weinig te maken met de intel-videodriver maar moet je de driver gebruiken van de software (die in de Guest Additions zit).

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-01 20:59

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

WHiZZi schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:06:
Mij is het niet helemaal duidelijk of je Ubuntu nu Virtueel draait of draai je Ubuntu op je laptop en daar op een Virtueel iets?
Hij zegt dat hij een virtuele linux draait. Of dat Jaunty is of niet is niet helemaal duidelijk, dat specificeert hij niet, wel dat hij Jaunty als Host heeft.
Ik heb een Acer laptop met Ubuntu 9.04
Hoe kan ik de schermgrootte van mijn Virtuele Linux aanpassen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Het is mijn bedoeling om virtueel een aantal distro's te testen. De host is inderdaad Ubuntu 9.04.
Ik ga alvast de tips opvolgen die ik hier gekregen heb.

tnx! :)
Pagina: 1