Toon posts:

is er een oplossing om 400pc auto update uiteschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik doe stage bij een bedrijf als ITer. Me begleiders hebben me een opdracht gegeven
om op te zoeken hoe ik de automatische updates van meer dan 400 pc kan uiteschakelen .
Alle pc staan op een domein,

ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen alvst bedankt groetjes nick

(alls je vragen heb graag ik stel ze gelijk en ik zet het bij de bericht er bij)

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 18:06
Maar is het dan niet de bedoeling dat je oplossingen gaat bedenken/onderzoeken ipv het op GoT te zetten en "wachten" op juiste antwoord? Om je een beetje op weg te helpen, welke methoden heeft een Windows domein om centraal instellingen te maken danwel te wijzigen op een werkstation of server.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:29
Als het echt uit moet dan rol je gewoon een policy uit. Moet het op bepaalde tijdstippen wel doorgelaten worden dan doe je dit door een WSUS.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 15:54

mutsje

Certified Prutser

vraag raak voor een knaak.. zoek op google en in de query doe je Group Policy Object + windows Update...

IN PN&S wordt verwacht dat jezelf al veel voorwerk hebt gedaan alvorens hier te posten. Een beter fora voor jou vraag is WSS. Ook daar verwacht men echter dat je al op internet gezocht hebt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-02 21:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dat kan inderdaad met een GPO. Hoie dat moetn mag je zelf uitzoeken. GoT is geen helpdesk.

Dit topic is gesloten.