Beste mede-tweakers,
Ik heb het idee om een batch te maken die een aantal functies doet, namelijk het volgende ;
-De batch start Call of duty 4 ;
-De batch verwijderd een bestand in de "mod" map die voor een crash zorgt ;
-De batch start het spel in de hoge prioriteit ;
-De batch zet de start-up mode naar de correcte map zodat mappen sneller laden ;
-De batch vraagt om het server wachtwoord ;
-Na invoer wachtwoord moet de batch datgene wat de gebruiker in zijn geheugen gekoppierd heeft ( IP ) automatische in de volgende structuur in het console brengen ;
/connect [GEHEUGEN] ;password [INVOER]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Probleem ;
Laatste 2 punten krijg ik niet voor elkaar zal tijdens het wachten op reacties verder zoeken maar hopelijk toch mensen die me kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Jeroen
Ik heb het idee om een batch te maken die een aantal functies doet, namelijk het volgende ;
-De batch start Call of duty 4 ;
-De batch verwijderd een bestand in de "mod" map die voor een crash zorgt ;
-De batch start het spel in de hoge prioriteit ;
-De batch zet de start-up mode naar de correcte map zodat mappen sneller laden ;
-De batch vraagt om het server wachtwoord ;
-Na invoer wachtwoord moet de batch datgene wat de gebruiker in zijn geheugen gekoppierd heeft ( IP ) automatische in de volgende structuur in het console brengen ;
/connect [GEHEUGEN] ;password [INVOER]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| @echo off |
| cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\Mods\promodlive" |
| erase /Q "promodlive_mgfix.iwd" |
| cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare" |
| start /high iw3mp.exe +set fs_game Mods\promodlive |
--------------------------------------------------------------------
Probleem ;
Laatste 2 punten krijg ik niet voor elkaar zal tijdens het wachten op reacties verder zoeken maar hopelijk toch mensen die me kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Jeroen