Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Batch] Call of duty 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,
Ik heb het idee om een batch te maken die een aantal functies doet, namelijk het volgende ;
-De batch start Call of duty 4 ;
-De batch verwijderd een bestand in de "mod" map die voor een crash zorgt ;
-De batch start het spel in de hoge prioriteit ;
-De batch zet de start-up mode naar de correcte map zodat mappen sneller laden ;
-De batch vraagt om het server wachtwoord ;
-Na invoer wachtwoord moet de batch datgene wat de gebruiker in zijn geheugen gekoppierd heeft ( IP ) automatische in de volgende structuur in het console brengen ;
/connect [GEHEUGEN] ;password [INVOER]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@echo off
cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\Mods\promodlive"
erase /Q "promodlive_mgfix.iwd"
cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare"
start /high iw3mp.exe +set fs_game Mods\promodlive

--------------------------------------------------------------------
Probleem ;
Laatste 2 punten krijg ik niet voor elkaar zal tijdens het wachten op reacties verder zoeken maar hopelijk toch mensen die me kunnen helpen.
Alvast bedankt,
Jeroen

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het vragen om een wachtwoord/invoer doe je met het SET-commando:
SET /P wachtwoord=Vul het server wachtwoord in: 

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het werk. Met %wachtwoord% paste hij hem, dit moet ik nu alleen in het spel zien te verwezenlijken.
/connect [GEHEUGEN] ;password [INVOER]
is nu
/connect [GEHEUGEN] ;password %wachtwoord%

Hoe vul ik nu het blokje geheugen met datgene wat de gebruiker in zijn geheugen heeft ( op ctrl-c dus).

Verwijderd

Topicstarter
@echo off
echo ////////////////////////////////
echo /////// MADE BY XTCTJE /////////
echo ................................
echo PLEASE ENTER THE SERVER PASSWORD
set /p wachtwoord=
echo ERASING promodlive_mgfix.iwd
echo SETTING FS_GAME to Promodlive
echo STARTING GAME AT HIGH PRIORITY
echo PRESS ANYKEY TO START CALL OF DUTY 4
PAUSE
cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\Mods\promodlive"
erase /Q "promodlive_mgfix.iwd"
cd /d "C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare"
start /high iw3mp.exe +set fs_game Mods\promodlive +connect [GEHEUGEN] +password %wachtwoord%

Alleen het geheugen blokje laatste regel moet worden gevuld door datgene wat de gebruiker gecopyd heeft en ik ben tevereden :D

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

offtopic:
Waarom laat je alle meldingen te voorschijn komen alvorens je het daadwerkelijk uitvoert?
Is het niet 'logischer' om de melding "ERASING xxxx" weer te geven wanneer je dit ook daadwerkelijk doet? kwestie als er ergens fouten optreden je makkelijk kan zien waar....
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:42:

Alleen het geheugen blokje laatste regel moet worden gevuld door datgene wat de gebruiker gecopyd heeft en ik ben tevereden :D
en waarom niet gewoon laten werken met Copy/Paste? Zodat je je [geheugen] blokje ook vraagt aan de gebruiker (zoals het paswoord). Moeten ze toch enkel: "plakken" doen et voila... :X

[ Voor 42% gewijzigd door dj_vibri op 11-06-2009 13:55 ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Verwijderd

Topicstarter
dj_vibri schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:50:
offtopic:
Waarom laat je alle meldingen te voorschijn komen alvorens je het daadwerkelijk uitvoert?
Is het niet 'logischer' om de melding "ERASING xxxx" weer te geven wanneer je dit ook daadwerkelijk doet? kwestie als er ergens fouten optreden je makkelijk kan zien waar....

[...]

en waarom niet gewoon laten werken met Copy/Paste? Zodat je je [geheugen] blokje ook vraagt aan de gebruiker (zoals het paswoord). Moeten ze toch enkel: "plakken" doen et voila... :X
Dat zit zich in de manier waarop men de servers joined, men koppiert altijd het commando ; /connect [ip] ;password [password], gaan hierna ingame en openen console en connecten. Het zou eventueel kunnen maar als ik het ip ook rechtstreeks uit het geheugen kan halen doe ik dit liever
Pagina: 1