Ik wil graag een tweede harde schijf, van iemand anders computer die kapot is gegaan, in mijn computer erbij zetten om zo de bestanden eraf te halen. Ik heb op de eerste IDE aansluiting mijn eigen harde schijf en een DVD zitten. Op de tweede IDE aansluiting zit alleen een DVDRW dus dan moet het mogelijk zijn de tweede harde schijf hierop aan te sluiten dacht ik?
Op deze harde schijf staat dus ook nog windows geinstalleerd etc, het gaat dus om zijn primaire harde schijf omdat zijn computer kapot is gegaan. Ik weet niet of dit nog consequenties heeft als ik deze in mijn computer zou plaatsen..
Ik zou dus graag even willen weten hoe ik het moet aanpakken en waar ik eventueel voor op moet passen/op moet letten.
Alvast bedankt voor reacties.
Op deze harde schijf staat dus ook nog windows geinstalleerd etc, het gaat dus om zijn primaire harde schijf omdat zijn computer kapot is gegaan. Ik weet niet of dit nog consequenties heeft als ik deze in mijn computer zou plaatsen..
Ik zou dus graag even willen weten hoe ik het moet aanpakken en waar ik eventueel voor op moet passen/op moet letten.
Alvast bedankt voor reacties.