Toon posts:

Exchange 2003 - Twee persoonlijke agenda's sync

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop eigenlijk dat iemand die al eens voor handen heeft gehad.

We krijgen steeds meer mensen met iPhones / win mobile apparaten die syncen met hun exchange server.
Prachtig natuurlijk, maar dat zijn vaak mensen die meer agenda's openen in outlook. En welke vaak ook hun agenda items bij houden in een centrale agenda (vaak in een apparte mailbox).

Nou zou het geweldig zijn om een tool te hebben die twee agenda's (persoonlijk, niet in public folders) in sync te kunnen houden. Ze zien dan van bijvoorbeeld twee personen alle agenda items op hun telefoon zodat geen zaken overlappen. Ik kan een hoop tools vinden maar die syncen 1 kant op en eigenlijk altijd vanuit een public folder. Nou is dat geen probleem, ik kan natuurlijk een extra agenda aanmaken voor de sync. Maar dan zou het wel twee kanten op moeten.

Iemand het zelfde probleem/ oplossing?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan niet, ActiveSynch kan alleen een enkele mailbox. Owa gebruiken voor de andere. Als de telefoons met een kabeltje aan de pc met Outlook syncen bestaat hier extra software voor. Hier is al heel erg veel over gesproken, en je kan er zat over vinden op dit forum :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet over syncen met outlook, ik heb het over een manier om via een extern programma informatie tussen twee active directory (exchange) gebruikers te syncen via een service. Ik heb ze wel die one way syncen tussen gebruikers op de server. Ik kan ook googelen en heb dat ook wel degelijk gedaan vantevoren.

De beperkingen van OWA/ activesync ken ik verder wel.

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je kan ook zelf wat in elkaar zetten. Het vervelende is echter dat je exchange 2003 hebt. Bij 2007 (en ook de 2010 die op stapel staat) is het mogelijk om gebruik te maken met van de zeer vriendelijke webservice van Exchange.

Je zou ook eens kunnen kijken naar wat syncml tools, maar het werkt niet altijd 100% vlekkeloos,

Can`t live without the mods